سفر به دیلمان _ زیبای بالانشین در گیلان

این معجون تنبلی تخمدان را رفع، درد دوران پریود را کاهa و زایمان را راحت میکند. برای اینکه مطمئن شوید عسل طبیعی و شفابخش مصرف می کنید باید عسل را از فروشگاه های معتبر تهیه کنید. مصرف عسل و سیاهدانه برای رفع تپش قلب بسیار مفید است. سیر سیاه برای زود انزالی بسیار مفید است زیرا ترکیبات موجود تاثیر علاوه بر کنترل استرس فرد سبب می شوند تا گردش خون در بدن بسیار بهبود پیدا کند و بتوانید ارگاسم های با کیفیت تری داشته باشید. با وجود تمام پیشرفتهایی که در علم پزشکی و در صنعت داروسازی دیده میشود، هنوز هم استفاده از مواد غذایی گیاهی یا داروهای گیاهی یکی از اثربخشترین اقدامات در مقابل بیماریهاست. تأثیر سیاهدانه و عسل به مدت طولانی در بدن باقی میماند و به همین دلیل یکی از قویترین داروها برای سیستم ایمنی بدن است. دلیل آلودگی هوا و ورود آلایندهها به سیستم تنفسی، رسوب سرب در ریهها و…

ابتدا باید به این نکته اذعان کنیم که سیر به عنوان یک خوراکی پرمصرف و پرخاصیت ، طعمی منحصر بهفرد دارد و سیر حتی در میان افرادی که با طعم و بوی تند این گیاه مشکل دارند، به دلیل ویژگیهای سلامتبخش آن، خوشنام و مقبول است. برخی افراد طعم سیر سیاه را با طعم انجیر کوهی مقایسه کردهاند و برخی دیگر طعم آن را نزدیک به برخی شیرینیهای کاراملی و حتی برخی از انواع خرما دانستهاند. البته نمی توان گفت که این تاثیر فوری و معجزه آسا است اما وجود این ماده مغذی در رژیم غذایی می تواند تاثیرات چشمگیری را در طولانی مدت برای بدن داشته باشد. تأثیر این دارو نسبت به داروهای شیمیایی بهتر است اما برای مشاهده نتیجه، بهتر است صبور باشید و دوره درمان را کامل کنید. آب موجود در بافت سیر خام نسبت به سیر سیاه بیشتر است اما پروتئین سیر سیاه بیش از دو برابر بیشتر از سیر سفید است. از دیگر خواص منحصر به فرد سیر سیاه می توان به درمان چربی خون کلسترول خون و غلظت خون اشاره کرد چنانچه دارای کلسترول بد می باشید روزانه دو حبه سیر سیاه میتواند در درمان کلسترول خون و چربی خون و همچنین غلظت خون بسیار مفید باشد و این مشکلات همواره سبب می شود تا شما انرژی کافی نداشته باشید احساس خستگی کنید و نتوانید فعالیت های خود را به طور احسنت انجام دهید.

اشاره کرد. امروزه بیماریهای تنفسی نسبت به قبل شیوع بیشتری پیدا کردهاند. موجب ضعیف شدن دستگاه تنفسی میشود. سیر سیاه برای کبد چرب در واقع می تواند که فعالیت و کارایی آنزیم های موجود در کبد را بالا برده و تنظیم نماید که این اتفاق بسیار مهم و با اهمیت است و می تواند بسیاری از ناراحتی های بدن را از بین برده و باعث سرحال شدن و سبک شدن فرد و همین طور افزایش انرژی در انجام فعالیت های روزانه بشود که به همین علت توصیه می کنیم تا در صورت نداشتن بیماری کبد چرب نیز از این داروی طبیعی به میزان کم در غذا های روزانه خود استفاده نمایید. مصرف داروهای شیمیایی نیز بر ضعیف شدن سیستم ایمنی بدن تأثیر میگذارد. در یک پژوهش دیگر محققان به این نتیجه رسیدند که خوردن سیر سیاه باعث کاهش وزن می شود؛ این کاهش وزن در اثر بی اشتهایی و کمتر غذا خوردن نبوده است، که به این معنی است که کاهش وزن در اثر مصرف سیر سیاه به علت کاهش مصرف غذا نیست (منبع).

مصرف سیر سیاه باعث تنظیم سوخت و ساز چربی و در نتیجه لاغری می شود. دو قاشق چایخوری عسل را سه مرتبه در روز مصرف کنید تا علاوه بر درمان یبوست، از آن نیز جلوگیری کند. مخلوط کردن این دو ماده و استفاده روزانه از سیر سیاه رو از کجا میشه تهیه کرد آن، انرژیزا است. مخلوط عسل و سیاهدانه برای درمان سردردهایی که ناشی از سردی هستند بسیار مفید است و به راحتی آنها را درمان میکند. افرادی که سیستم ایمنی بدن آنها ضعیف است، با خوردن این خوراکی، سیستم دفاعی بدن خود را تقویت می کنند؛ مردم کشورهای آسیایی مانند تایلند، کره جنوبی و ژاپن قرنهاست که سیر سیاه را به عنوان یک غذای سنتی تولید مورد استفاده قرار می دهند. مناسب ترین قیمت سیر تازه را از نمایندگی رسمی محصولات دکتر بیز بخواهید. سیر سیاه دکتر بیز نیز همانند سیر معمولی از خواص بسیار زیادی برخوردار است. این ترکیب سردی رحم را درمان میکند و موجب میشود دوره پریود را با درد بسیار کمتری سپری کنید. سیرسیاه را میتوانید در دمای منزل داخل ظرف شیشه ای، طولانی مدت نگه دارید. سیرسیاه رامیتوانیددردمای منزل داخل پلاستیک شیشه طولانی مدت نگه دارید.