سفارش ماندن در خانه در کالیفرنیا با افزایش موانع بستری در کوویید ، وزن دارد

محتوای مقاله ادامه داشت

شهرستان لس آنجلس ، پرجمعیت ترین ایالت ، قبلاً چنین اقدامی را انجام داده است ، طبق دستورالعملی که از روز دوشنبه لازم الاجرا شد ، تقریباً تمام اجتماعات مردم از بیش از یک خانه ، به مدت شبانه روز ، برای سه هفته آینده ممنوع است.

فرماندار و مقام ارشد بهداشت ایالت ، دکتر مارک قالی ، گفت که آنها در درجه اول تلاش دارند تا میزان عفونت COVID-19 را افزایش دهند که انتظار می رود منابع بیمارستان را به میزان خطرناکی کاهش دهد.

آنها گفتند که تقریباً 12٪ از موارد COVID-19 جدید روزانه در کالیفرنیا طی دو هفته پس از عفونت به بستری شدن در بیمارستان نیاز دارند ، در حالی که در نهایت 30٪ از بیماران در نهایت نیاز به پذیرش در بخش های ICU یا پشتیبانی تنفسی دارند.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=13Ubvi-y27w

Newsom گفت ، بستری شدن در بیمارستان مربوط به ویروس کرونا در طی دو هفته گذشته تقریباً 90 درصد افزایش یافته است.

حتی نگران کننده تر ، استاندار پیش بینی داده ها را نشان داد که نشان می دهد بخش های ICU بیمارستان تا اواسط ماه دسامبر به 112 درصد ظرفیت – و در اوایل ماه آینده به 134 درصد ظرفیت در شمال کالیفرنیا رسیده اند – حتی اگر بیمارستان ها به طور کلی جای خالی داشته باشند.

سه چهارم تخت های ICU در سراسر کشور از قبل اشغال شده است.

قالی گفت: “آنچه ما این بار نگران هستیم به طور خاص ICU است.” “حتی وقتی ممکن است فقط 70٪ از تخت های بیمارستانی خود را در ایالت استفاده کنیم ، بیش از 100٪ ظرفیت پیش بینی شده را در فضای ICU استفاده می کنیم.”