“زمان بهبودی”: بایدن در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده پیروز شد ، وعده داد که یک ملت عمیقاً منقسم را متحد کند

محتوای مقاله ادامه داشت

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=gIF1m4Aqd5g

وی توسط همسر نامزد خود ، سناتور آمریكا كامالا هریس معرفی شد كه اولین زن ، اولین سیاه پوستان آمریکایی و اولین آمریکایی تبار آسیایی خواهد بود که به عنوان معاون رئیس جمهور ، دفتر شماره 2 این کشور خدمت می کند.

هریس گفت: “چه وصیتی برای شخصیت جو است که او جسارت داشت یکی از مهمترین موانع موجود در کشور ما را بشکند و یک زن را به عنوان معاون رئیس جمهور خود انتخاب کند.”

تبریک از خارج از کشور ، از جمله نخست وزیر محافظه کار انگلیس ، بوریس جانسون ، نخست وزیر کانادا ، جاستین ترودو و نخست وزیر آلمان ، آنگلا مرکل ، باعث می شود ترامپ بتواند ادعاهای مکرر خود را ، بدون مدرک ، مبنی بر تقلب در انتخابات علیه وی ، دشوار کند.

ترامپ ، که وقتی شبکه های تلویزیونی بزرگ پیروزی رقیب خود را گلف بازی می کردند ، بلافاصله بایدن را به “عجله در تصحیح دروغ به عنوان برنده” متهم کرد.

وی در بیانیه ای گفت: “این انتخابات بسیار پایان یافته است.”

ترامپ برای به چالش کشیدن نتایج پرونده های قضایی زیادی را طرح کرده است اما مقامات انتخابات در ایالت های سراسر کشور می گویند هیچ مدرکی مبنی بر تقلب قابل توجهی وجود نداشته است و کارشناسان حقوقی معتقدند تلاش های ترامپ بعید است به نتیجه برسد.

معاون منتخب رئیس جمهور ، كامالا هریس قبل از معرفی جو بایدن ، رئیس جمهور منتخب آمریكا ، در 7 نوامبر 2020 ، پس از اعلام برندگان انتخابات ریاست جمهوری ، در ویلمینگتون ، دلاور ، برای ارائه اظهارات وارد می شود.  - جو بایدن ، دموکرات ، 7 دسامبر با شکست دونالد ترامپ و پیروزی در دوره ای که سیاست آمریکا را متشنج کرد ، جهان را شوکه کرد و ایالات متحده را با اختلاف بیشتر از هر زمان در دهه های گذشته ، به عنوان پیروز ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد.  (عکس از ANGELA WEISS / AFP) (عکس از ANGELA WEISS / AFP از طریق گتی ایماژ)
معاون منتخب رئیس جمهور ، كامالا هریس ، پس از اعلام برندگان انتخابات ریاست جمهوری ، قبل از معرفی جو بایدن رئیس جمهور منتخب آمریكا ، در 7 نوامبر 2020 در ویلمینگتون ، دلاور ، برای ارائه اظهارات وارد می شود. عکس از ANGELA WEISS /خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ

با انتشار خبر پیروزی وی ، تشویق های بلند در سالن های هتل محل اقامت دستیاران معاون رئیس جمهور سابق فریاد زد.

تشویق ها و تشویق ها نیز در اطراف واشنگتن به گوش می رسید ، مردم در بالکن ظاهر می شدند ، بوق ماشین می زدند و گلدان ها را می زدند. موج سر و صدا در پایتخت کشور با آموختن بیشتر مردم از این اخبار ایجاد شد. برخی هق هق گریه کردند. موسیقی شروع به پخش کرد ، “ما قهرمانان هستیم” شعله ور شد.