رپر چه تعداد رأی آورد ، زیرا او اشاره می کند که در سال 2024 بار دیگر کاندید خواهد شد

در مسابقه ناخن جو جو بایدن و دونالد ترامپ ، مشخصاً یک نفر در انتخابات آمریکا پیروز نشده است.

Kanye 2020 موفق به جلب نظر نشد و نامزد برنده گرمی حتی تقریباً آرا enough کافی برای به چالش کشیدن نامزدهای اصلی را به خود اختصاص نداد.

مبارزات انتخاباتی کانیه وست با بیانیه های نامنظم و گمانه زنی ها مبنی بر اینکه ممکن است آرا black سیاه حیاتی را از جو بایدن دموکرات بدست آورد ، با دریافت 57000 رأی در 12 ایالتی که در آن کاندیدا بود ، مخدوش شد. AP News گزارش شده

خواننده رپ ، تهیه کننده و طراح لباس تصدیق تصویری از خود با نقشه روشن ایالات متحده با عنوان “Kanye 2024” را از دست دادن خود تصدیق کرد. در پست قبلی که اکنون حذف شده است ، آمده است “WELP”.

آقای وست که به عنوان یک کاندیدای مستقل نامزد می شد ، در ماه ژوئیه پیشنهاد خود را برای کاخ سفید آغاز کرد اما با شکست های مکرر در رای گیری در چندین ایالت مانع شد.

بزرگترین پیروزی وی در تنسی بود ، جایی که او ادعا کرد تقریبا 10،216 رأی ، فقط 0.3 درصد آرا را کسب می کند. آقای ترامپ ، پیروز تنسی ، 1 میلیون و 849 هزار و 209 نفر – 60.7 درصد آرا را به خود اختصاص داد.

آقای وست در ورمونت 1265 رأی ، در آرکانزاس 4040 رأی ، در کلورادو 6254 رأی در آیداهو 3،631 رأی در آیداهو 3،197 رأی در آیووا ، در کنتاکی 6،259 رأی در رای گیری ، در ایالت لوئیزیانا 4،894 رأی در ، می سی سی پی از 4134 رأی ، در می سی سی پی 3،131 رأی ، در اوکلاهما 5،590 رأی ، 4،344 رأی رأی آورد. یوتا و 1265 رأی در ورمونت.

کمپین آشفته از غرب

مبارزات انتخاباتی آقای وست چیزی غیر آشفته نبوده است ، به نظر می رسد که برنامه ریزی بسیار کمی برای دستیابی به رای دهندگان و یا حتی ساختن رای صورت گرفته است.

او در کمیسیون انتخابات فدرال ثبت نام نکرده بود ، و نه یک سکوی تبلیغاتی انتخاب کرده بود و به اندازه کافی امضا جمع آوری کرده بود تا در انتخابات نوامبر شرکت کند. با این حال ، توانست به عنوان یک استقلال عمل کند.

وی سرانجام پس از صرف 6.8 میلیون دلار (5.3 میلیون پوند) برای پیشنهاد خود ، صلاحیت خود را برای شرکت در 10 ایالت اعلام کرد اما مبارزات انتخاباتی وی پاسخ روشنی به نگرانی رای دهندگان ارائه نکرد.

سیاست های غرب با رای دهندگان صحبت نمی کرد

در میان نگرانی های گسترده تر در مورد اقتصاد و بیماری همه گیر ، سیاست های آقای وست بیشتر با سیاست های شخصی او مطابقت داشت.

سیاه پوستان آمریکایی در طول تاریخ با تعداد بسیار بالایی به دموکرات ها رأی می دهند. آقای وست ، قبل از کاندیداتوری ، مرتباً خود را با آقای ترامپ تراز می کرد ، معروف ترین کلاه MAGA (Make American Great Again).

در ماه اکتبر ، درست چند هفته قبل از انتخابات ، آقای وست اولین ویدئوی مبارزاتی خود را توییت کرد و وعده داد تمرکز بر ایمان اگر به دفتر بیضی برسد.

وی در آگهی تبلیغاتی ، که دارای پرچم سیاه و سفید آمریکایی بود ، گفت: “ما به عنوان مردم تعهد ملت خود به ایمان ، به آنچه قانون اساسی آن را اعمال آزادانه دین ، ​​از جمله البته نماز می خواند ، احیا خواهیم کرد.”

آقای وست که در موضع ضد سقط جنین جدی بوده است ، قول داده است “در صورت پیروزی در قدرت ،” با ساختن خانواده های مستحکم تر ، کشور قدرتمندتری بسازد “.

پیامی در پایان فیلم از رای دهندگان خواسته بود “در كانیه وست بنویسند”. نامزد ثبت نام کسی است که نام او در برگه رای نیامده باشد اما در عوض توسط یک رای دهنده به طور فیزیکی نوشته شده است.

هواداران وست عکس های برگه های رای خود را به اشتراک گذاشته اند ، نام او با دست اضافه شده است.

گزارش اضافی توسط PA