رشد مجدد سقوط COVID-19 در کبک ، انتاریو به بالاترین مورد روزانه می رسد

محتوای مقاله ادامه داشت

در خانه Maples ، هفت مورد مرگ در طی دو روز با COVID-19 مرتبط بوده است.

فریسن گفت: “منیتوبان ها به پاسخ نیاز دارند.”

تعداد پرونده ها نیز به صعود نگران کننده خود به غرب ادامه داد.

ساسکاچوان 159 مورد جدید COVID-19 را ثبت کرد و آلبرتا 727 مورد را کاهش داد ، اگرچه آن استان در وب سایت خود گفت که به دلیل مسائل فنی ، ارقام جدید مقدماتی است و قابل مصالحه است.

در همین حال ، بریتیش کلمبیایی های ساکن در سرزمین اصلی با محدودیت های جدید با هدف مهار در انفجار موارد از خواب بیدار شدند.

این استان روز شنبه 567 مورد جدید را گزارش کرد که بیشتر آنها در مناطق بهداشتی ساحلی فریزر و ونکوور گزارش شده اند.

اقدامات جديد جديد اجتماعات اجتماعي را ممنوع و سفر به اين دو منطقه را براي دو هفته آينده به شدت دلسرد مي كند.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=CqEPKQW7bgY

فعالیت های گروه بدنی داخل سالن مانند کلاس یوگا و چرخش نیز متوقف شد ، در حالی که مقامات بهداشت محلی گفتند که آنها مشاغلی را که برنامه ایمنی COVID-19 ندارند ، تعطیل می کنند.

در شمال ، نوناووت تعداد پرونده های خود را از یک به دو برابر کرد. مقامات بهداشتی گفتند که فرد دوم آلوده بدون علامت است و به همان خانوار متعلق به همان خانواده است.

مدیر ارشد بهداشت عمومی کانادا گفت روز یکشنبه به طور متوسط ​​بیش از 60 هزار و 938 نفر روزانه در طول هفته گذشته آزمایش شده اند که 4.7 درصد آنها آزمایش مثبت دارند.

گسترش جامعه مورد توجه ویژه ای در نوا اسکوشیا بود ، جایی که نخست وزیر استفان مک نیل بیانیه ای منتشر کرد و گفت او نگران افزایش تعداد مواجهه بالقوه در هالیفاکس و اطراف آن است.

اوایل روز یکشنبه ، مقامات بهداشت عمومی گفتند که هر کسی در یک بارین هالیفاکس دوشنبه شب باید آزمایش COVID-19 را انجام دهد. طی روزهای اخیر اخطارهای مشابهی برای اماکن ورزشی و سیستم حمل و نقل شهری صادر شده است.

نوا اسکوشیا سه مورد جدید را در مجموع 20 مورد فعال ثبت کرده است ، در حالی که نیوبرانزویک و نیوفاندلند هر کدام فقط یک مورد را ثبت کرده اند.