ردیاب شخصی مدل GM100 – خرید جی پی اس سالمندان و کودکان

به خاطر داشته باشید که دستگاهها را میتوان با چسب یا آهنربا وصل کرد. با کوچکتر شدن ردیابها هر سال و امکان نصب برخی از دستگاهها در هر مکانی، از جمله وسیله نقلیهای که فقط با آهنربا وجود دارد، ضروریتر از همیشه است که بدانید چگونه ماشینها و کامیونهای خود را برای دستگاهها بررسی کنید.

اگر مشکوک هستید که یک مجرم وارد ماشین شما شده است یا اگر سابق شما کلید دارد، ممکن است یک ردیاب را در داخل وسیله نقلیه شما زیر صندلی ها، تشک های کف یا فرش داخلی پنهان کرده باشد. امروزه بسیاری از نوجوانان و حتی کودکان به دلیل حضور در کلاسهای فوقبرنامه از خانه خارج میشوند؛ اما بسیار اتفاق میافتد که کودکان و نوجوانان از کلاس غیبت کرده و در مکانهای دیگری حاضر میشوند. در رابطه با اینکه ردیاب شخصی یا همان افراد به چه صورت کار میکند، باید گفت در مرحلۀ اول این ردیابها به وسیله باتری داخلی اطلاعات را ذخیره و نگهداری جی پی اس ردیاب شخصی برای افراد میکنند.

جالب است بدانید ردیاب های ماشین می توانند تمامی اطلاعات مربوط به سفر و حتی نحوه رانندگی را نیز ثبت کنند.البته قیمت این ردیاب ها بالاتر است. همچنین می توان بسته به نوع جی پی اس می توان کنترل ها بیشتری بر روی خودرو داشت. به این ترتیب کافی است سوژۀ مورد نظر دستگاه ردیاب را همراه داشته باشد تا افرادی که از قبل برای سیستم تعریف شدهاند از موقعیت او آگاه شوند. چه بسیار کودکانی که در مسیرهای مدرسه و رفتوآمدهای روزانه گُم و یا حتی ربوده شدهاند و تا پیداشدن آنها توسط پلیس، اتفاقات ناگواری رخ داده است.

با کمک فناوری این دستگاهها امکان رویت و مکان یابی لحظهای خودرو وجود دارد تا در صورت سرقت یا موقعیتهای حساس و مهم، به سرعت بتوان محل قرارگیری ماشین را تشخیص داد. دستگاه گیرنده جی پی اس یا ردیاب جی پی اس، بوسیله ارتباط با تعدادی از ماهواره های NAVSTAR، فاصله شما را تا آن ها تعیین میکند و سپس موقعیت دقیق شما روی زمین بدست میآید. همچنین برخی ردیاب ها نیازی به سیم کشی ندارند و از باتری داخلی خود ردیاب استفاده می کنند.