ردیاب آهنربایی GR800، نسلی پیشرفته از جی پی اس های مغناطیسی خودرو

این ردیاب، از طریق یک آهنربای مغناطیسی قدرتمند، به خودرو یا شی مورد نظر شما می چسبد و اطلاعات را از طریق سیم کارتی که قبل از نصب بر روی آن راه اندازی شده را برای شما ارسال می کند. برای راه اندازی ردیاب NG800، نیاز به فعالسازی یک سیم کارت و شارژ آن هستید. در این صورت، اطلاعات بر روی حافظه داخلی ذخیره میشود و پس از بازگشت به مناطق مناسب، اطلاعات کامل مسیرها بر روی پنل ردیابی، قابل دسترسی خواهد بود. این ردیاب، در شرایط معمول، به صورت آنلاین اطلاعات را ارسال می کند و نیاز با حافظه داخلی ندارد.

همچنین این ردیاب آهنربایی دارای قابلیت شنود صدای داخل کابین خودرو می باشد ، این قابلیت با مراجعه به منوی ریموت در اپلیکیشن در دسترس خواهد ردیاب خودرو آهنربایی مدل as4 _x بود. دستگاه ردیاب آهنربایی VT03 دارای استاندارد IP68 بوده و ضد آب و ضد گرد و غبار است. آهنربای آن به حدی قدرتمند است که یک مرد بالغ بدون کمک هردو دست قادر به جدا کردن آن از بدنه خودرو نیست. چنین دستگاههایی به مانند یک گوشی باتری دارند که مدت زمان شارژ آنها مشخص شده است و در زمان اتمام شارژ نیاز به شارژ مجدد باتری ردیاب است تا کار کند. شما میتوانید در دمای -20 درجه تا 80 درجه، از این ردیاب آهنربایی استفاده کنید.

فارغ از این که کدام ردیاب برایتان مناسب است، حتماً در هنگام خرید بهترین GPS را انتخاب کنید تا بهترین عملکرد را دریافت کنید. یعنی حداکثر تا 24 ثانیه ردیاب میتواند خود را به یک ماهواره متصل کند. ردیاب آهنربایی دارای یک باتری داخلی است که نیاز به اتصال ردیاب به باتری ماشین یا موتورسیکلت از بین می برد. یکی دیگر از ویژگی های این ردیاب، حافظه داخلی 64 مگابایتی آن است. ردیاب آهنربایی NG8000، یکی از پر فروش ترین ردیاب های مغناطیسی ردیاب آهنربایی خودرو در جهان است.

یکی دیگر از دلایل پرطرفدار بودن این ردیاب آهنربایی، ارزان قیمت بودن آن است. ارزان ترین ردیاب آهنربایی ؟ در نتیجه اگر به دنبال ردیاب ارزان قیمت و با کیفیت هستید که قابلیت ردیاب شخصی,ردیاب کودک,ردیاب سالمند,ردیاب حیوانات,ردیاب آهنربایی,نفریاب,ردیاب مرسوله,ردیاب کوچک,ردیاب مغناطیسی و دستگاه شنود را دارا باشد، این ردیاب بهترین انتخاب برای شماست. با نصب حافظه داخلی در درون دستگاه می توانید همه مسیرهای طی شده را مشاهده نمایید و بعد از ثبت مسیرها بعداً آن را بازیابی نمایید.