ردیاب آهنربایی چیست؟

اگر قدرت آهنربایی آن کم باشد احتمال دارد که ردیاب از خودرو، موتور سیکلت و … با خرید یک ردیاب از خودرو و اشخاص بیمار یا فرزندان محصل خود محافظت میکنید. در انواع ردیاب خودرو مگنتی و شارژی با توجه به اینکه شارژ این ردیابها از طریق باطری تامین میشود، به دلیل آهنرباهای قدرتمندی که دارند میتوان آنها را در هر نقطه از خودرو نصب و مخفی کرد؛ در این حالت ردیاب خودرو کاملا به عنوان یک ردیاب مخفی نصب شده و جهت مکانیابی خودرو مورد استفاده قرار میگیرد. ردیابهای آهنربایی خودشان در معرض سرقت هستند و به هیچ وجه ، گزینه مناسبی برای ایجاد امنیت وسیله نقلیه شما نمیباشند .

این ردیاب، از طریق یک آهنربای مغناطیسی قدرتمند، به خودرو یا شی مورد نظر شما می چسبد و اطلاعات را از طریق سیم کارتی که قبل از نصب بر روی آن راه اندازی شده را برای شما ارسال می کند. معمولا برای جدا کردن این ردیاب از دستگاه های مخصوص کاهش قدرت آهنربا استفاده می شود.

دستگاه ردیاب خودرو با استفاده از سیستم GPRS اطلاعات مکانیابی خودرو را دریافت و از طریق سیم کارت موجود در آن اطلاعات دقیق جغرافیایی را برای فرد کنترلکننده میفرستد. ردیاب مگنتی، همان ردیاب معمولی است؛ با این تفاوت که در خودروهایی استفاده می شود که بنا به دلایلی، امکان نصب دائم و سیم کشی ردیاب وجود ندارد. برای نصب ردیابهایی که باطری ندارند یا باطری ضعیفتری دارند، نیاز به سیمکشی به محل نصب ردیاب است؛ این ردیابها توسط ۲ سیم برق مثبت و منفی که به برق دائمی خودرو متصل میشوند، کار میکنند و ولتاژ کاری آنها بین ۶ تا ۳۶ ولت میباشد؛ میتوان ردیابهای که نیاز به سیمکشی دارند را روی موتور سیکلت، کامیون و خودرو سواری نصب کرد.

در این شرایط، ردیاب های مغناطیسی که باتری قدرتمندی دارند، میتوانند کمک بسیار زیادی به مکان یابی خودرو کنند. در میان انواع ردیابهای آهنربایی خودرو، ردیاب آهنربایی نظامی GM3000 قویترین و پیشرفتهترین نوع ردیابها است؛ ردیاب GM3000 توسط باتری داخلی پر قدرت خود امکان ردیابی خودرو بصورت آنلاین و همچنین شنود داخل کابین را به مدت یکسال فراهم مینمایند. دستگاه جی پی اس GM110 یکی از پرفروشترین ردیابها در ایمن ردیاب است که دارای برد نامحدود است. ردیاب آهنربایی GM3000 از بهترین ردیابهایی است که در ایران وجود دارد. در صورتیکه میخواهید ردیاب را برای فرزند محصل، والدین بیمار یا به عنوان ردیابی کوچک در خودروی خود استفاده کنید، مدل GM100 را به شما پیشنهاد میکنیم.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد ردیاب آهنربایی خودرو اصفهان لطفا از صفحه ما بخواهید.