رئیس ستاد کاخ سفید مارک میدوز COVID-19: منبع

محتوای مقاله

واشنگتن – رئیس ستاد کاخ سفید ، مارک میدوز ، که اغلب در صحنه های عمومی بدون استفاده از ماسک ظاهر می شود ، مبتلا به COVID-19 شده است ، روز جمعه یک منبع مطلع از این وضعیت به رویترز گفت.

بلافاصله مشخص نبود که وی یا چه زمانی به این بیماری آلوده شده است.

به گفته منبع ، یکی دیگر از دستیارهای ارشد کمپین ، نیک ترینر ، آزمایش ویروس نیز مثبت است.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=QMHMsHMScw0

میدوز ، مشاور ارشد ترامپ و قانونگذار سابق کارولینای شمالی ، مرتباً رئیس جمهور ایالات متحده دونالد ترامپ را در آخرین روزهای پر شور و جنبش مبارزات منتهی به انتخابات ریاست جمهوری در روز سه شنبه همراهی می کرد.

میدوز ، که در مهمانی شب انتخابات کاخ سفید با حضور ده ها وفادار به ترامپ حضور داشت ، آخرین مقام در نزدیکان ترامپ است که با COVID-19 منعقد شده است که منجر به کشته شدن بیش از 236000 آمریکایی شده است.

ترامپ مرتباً شدت ویروس را که در هفته های اخیر افزایش یافته است و آماده است این کار را در زمستان ادامه دهد ، نادیده گرفته است. وی حتی پس از شیوع کاخ سفید در ماه اکتبر با اظهارات عمومی کارشناسان ارشد بهداشت تناقض داشته است.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=pqtN-4LV3EM

رئیس جمهور در آن زمان پس از آلوده شدن به ویروس مدت کوتاهی در بیمارستان بستری شد. همسر و پسرش بارون نیز در اکتبر آزمایش ویروس کرونا را مثبت اعلام کردند.

رابرت اوبراین ، مشاور امنیت ملی وی نیز به دلیل ویروس بیمار شده بود. یکی دیگر از دوستان ترامپ ، نامزد سابق جمهوری خواه ریاست جمهوری ، هرمان قابیل ، در ژوئیه پس از شرکت در یکی از تجمعات ترامپ ، بر اثر ویروس کرونا درگذشت.