رئیس ستاد دونالد ترامپ با ادامه شیوع بال غربی با Covid-19 تشخیص داده شد

رئیس دفتر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا ویروس کرونا تشخیص داده شده است.

روز جمعه ، دو مقام ارشد دولت تأیید کردند که آزمایش آزمایش آزمایش مارک میدوز برای Covid-19 ، ویروسی که بیش از 236000 آمریکایی را در سال 2020 کشته است.

آنها هیچ جزئیات بیشتری در مورد چارچوب زمانی که آقای میدوز در این ویروس آلوده شده یا وضعیت فعلی خود ارائه ندادند. با این حال ، مشخص است که وی اخیراً در چندین رویداد عمومی شرکت کرده است ، جایی که بدون نقاب دیده شده است.

قابل ذکر است ، میدوز در آستانه روز انتخابات در 3 نوامبر با رئیس جمهور ترامپ به آدرسهای اصلی خود سفر کرد. وی آخرین بار صبح روز چهارشنبه در حالی که رئیس جمهور به دروغ پیروزی در شمارش آرا را اعلام کرد ، در ملا عام ظاهر شد ، دوباره بدون ماسک.

مارک میدوز ، رئیس ستاد کاخ سفید در جریان یک راهپیمایی مبارزاتی در فرودگاه منطقه ای ریدینگ در ردینگ پنسیلوانیا ، در تاریخ 31 اکتبر ، از هواداران دونالد ترامپ ، رئیس جمهور ایالات متحده استقبال می کند

کانون کاخ سفید

این آخرین مورد ویروس است که گریبانگیر جناح غربی کاخ سفید شده است ، که تنها دو هفته پس از مثبت آزمایش شدن رئیس دفتر مایک پنس ، معاون رئیس جمهور ، مارک شورت ، و همچنین تعداد زیادی از دستیاران دیگر اعلام شد.

در اوایل ماه اکتبر ، رئیس جمهور ، ملانیا ترامپ ، فرزندشان بارون و بیش از 24 نفر دیگر در اطرافیان وی ، پس از شرکت در یک مراسم گل سرخ کاخ سفید برای اعلام نامزدی دیوان عالی دادگستری ایمی کنی بارت در 26 سپتامبر ، آزمایش ویروس مثبت شدند. .

“/>

ادامه مطلب

نتایج انتخابات ایالات متحده در سال 2020: جو بایدن می گوید از پیروزی اطمینان دارد اما هنوز ایالت های نهایی فراخوان نشده اند

تصاویر این رویداد حاکی از آن است که شرکت کنندگان در هنگام نادیده گرفتن قوانین فاصله اجتماعی برای نزدیک به هم ایستادن ، بسیاری بدون ماسک و مبادله بغل و لرزش دست ها.

آقای ترامپ ادعاهای مداوم خود را مبنی بر اینكه آمریكا “چرخش” شیوع ویروس كرونا را انجام می دهد ، كه به یكی از موضوعات اصلی مبارزات انتخاباتی تبدیل شده ، مطرح كرده است.

رئیس ستاد کاخ سفید ، مارک میدوز ، در 30 اکتبر با تلفن در چمن جنوبی کاخ سفید در واشنگتن صحبت می کند (عکس: AP)

موارد Covid دو برابر می شود

با این حال ، طبق تجزیه و تحلیل دانشگاه جان هاپکینز ، در دو هفته گذشته موارد Covid-19 در آمریکا بیش از 50 درصد افزایش یافته است.

این مقام گفت که میانگین هفت روزه برای موارد جدید روزانه از 61،166 در 22 اکتبر به 94،625 در 5 نوامبر رسیده است.

روز جمعه ، ایالات متحده سومین رکورد روزانه متوالی در مورد موارد جدید Covid-19 را گزارش کرد ، زیرا بیش از 127،000 عفونت در 24 ساعت و همچنین 1،149 مرگ گزارش شده است.

ایالات متحده با كل 9.7 میلیون مورد تأیید شده و تلفات بیش از 230،000 نفر ، بدترین كشور مهربانی در جهان است.