دیوید پروس بازیگر دارت ویدر در اثر بیماری COVID-19 درگذشت

محتوای مقاله

دخترش ، دیوید پروس ، پس از نبرد با COVID-19 درگذشت.

این ستاره که در سه گانه اصلی جنگ ستارگان نقش دارت ویدر را بازی می کرد ، پس از تشخیص بیماری آلزایمر ، در پی یک ویروس قاتل درگذشت.

دخترش راشل تأیید کرد که پروس دو هفته قبل از مرگ در بیمارستان بود و فاش کرد که در میان بیماری همه گیر ، خانواده ها قادر به دیدن او در روزهای آخر نیستند و مراسم تشییع جنازه او فقط یک جمع کوچک است.

“وی به دلیل ویروس کرونا درگذشت. وحشتناک است که مجبور نباشم او را در بند ببینم و خداحافظی کنم ، این کار را دشوارتر می کند “، وی گفت ، روزنامه دیلی میرور.

“ما می توانستیم جشن بزرگی از زندگی او برگزار کنیم ، اما اکنون نمی خواهیم کاری را که می خواستیم برای او انجام دهیم.”

راشل 50 ساله به پدرش ادای احترام کرد و اعتراف کرد که اگرچه بیشتر به خاطر به تصویر کشیدن اشرار در صفحه بزرگ شهرت داشت ، اما در زندگی واقعی او غول ملایمی بود.

وی در مورد بدنساز سابق توضیح داد: “او مردی بسیار خوب ، مهربان و ملایم بود.” “او ممکن است کاملا ترسناک به نظر برسد و به خاطر بازی در اشرار و بسیاری از هیولاهای مختلف در فیلم ها مشهور باشد ، اما به عنوان یک شخص او مردی شیرین ، مهربان و سخاوتمند بود.

وی افزود: “او همه اینها را دوست داشت – مردم در مورد او توییت می زدند و در مورد او نظر می دادند” ، وی در مورد ادای احترام به دنبال مرگ وی در آخر هفته افزود. “او دوست دارد که خودش را در توییتر پرطرفدار ببیند. دیدن اینکه چقدر او را دوست داشتند و چه تاثیری در زندگی مردم داشت بسیار جالب است. “

از جمله کسانی که Prowse را ارج می نهند ، جورج لوکاس ، خالق جنگ ستارگان بود که از او به عنوان “برای هر کاری” یاد می کند ، خاطرنشان می کند که “در موفقیت چیزی که به عنوان یک چهره خاطره انگیز و به یاد ماندنی تبدیل می شود” در نقش خود به عنوان نماد Sith Lord نقش داشته است.

تهیه کننده در ادای احترامی نوشت: “او وادر را از صفحه پرت كرد و به صفحه بزرگ برود” ، كه در پایان با این جمله: “باشد كه او در آرامش آرام باشد.”