دونالد ترامپ از طریق توییتر اعتراف کرد که جو بایدن در انتخابات پیروز شد ، زیرا ادعاهای تقلب غیر واقعی را تکرار می کند

دونالد ترامپ برای اولین بار اعتراف کرد که جو بایدن تقریباً دو هفته پیش در انتخابات آمریکا پیروز شد.

رهبر در یک پیام توییتر روز یکشنبه ، برای اولین بار به پیروزی آقای بایدن اعتراف کرد ، در پیامی که ادعاهای بی اساس وی مبنی بر دستیابی به آن را با تقلب در انتخابات تکرار کرد.

هشت روز پس از اعلام شبکه های آمریکایی جو بایدن به عنوان رئیس جمهور منتخب ، پرزیدنت ترامپ در پیامی نوشت: دنیای واترز“او به دلیل تقلب در انتخابات برنده شد.”

آقای بایدن شنبه گذشته پس از پیروزی در ایالت پنسیلوانیا در یک رقابت سخت که شمارش روزها به طول انجامید ، رئیس جمهور منتخب شد.

پیروزی وی روز جمعه پس از اعلام پیروزی در جورجیا و آریزونا تثبیت شد. رئیس جمهور منتخب اکنون بیش از پنج میلیون رأی آرا popular جمع آوری کرده و 306 رأی کالج انتخاباتی را به 232 رأی آقای ترامپ به دست آورده است – وارون حاشیه پیروزی آقای ترامپ بر هیلاری کلینتون در سال 2016.

ادعاهای جعلی رای دهندگان

علی رغم این ، آقای ترامپ با ادعای کلاهبرداری و فساد گسترده درگیر اختلافات حقوقی در ایالت های سراسر کشور شده است.

وی از حضور گسترده خود در توئیتر برای صدور اخطارهای “بی اساس” به هواداران مبنی بر “عدم پذیرش” انتخابات و جمع آوری پول برای درخواست های تجدیدنظر استفاده کرده است.

رئیس جمهور روز یکشنبه در پیام توئیتری خود نوشت: “او به دلیل تقلب در انتخابات پیروز شد. هیچ تماشاگر رأی یا ناظر مجاز نیست ، آرا vote توسط یک شرکت خصوصی رادیکال چپ ، Dominion ، با شهرت بد و تجهیزات بی ادبی که حتی نمی توانند برای تگزاس واجد شرایط باشند (که من خیلی برنده شدم!) ، Fake & Silent Media ، & بیشتر!”

ادعاهای رهبر در مورد نتیجه انتخابات توسط ائتلافی از مقامات انتخاباتی ایالات متحده ، که روز جمعه رای را “امن ترین رای در تاریخ آمریکا” اعلام کردند ، در تضاد است.

در بیانیه منتشر شده توسط آژانس امنیت سایبری و زیرساخت های وزارت امنیت میهن به صراحت آمده است: “هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد هر سیستم رأی گیری باعث حذف یا از دست دادن آرا ، تغییر آرا یا به هر طریقی به خطر افتاده است.”

کارشناسان شورای هماهنگی دولت زیرساخت انتخابات و کمیسیون کمک به انتخابات افزودند: “در حالی که می دانیم ادعاهای بی اساس و فرصت های زیادی برای اطلاعات غلط در مورد روند انتخابات ما وجود دارد ، اما می توانیم به شما اطمینان دهیم که نهایت اطمینان را به امنیت و سلامت انتخابات ما ، و شما نیز باید

“هنگامی که سالی دارید ، هنگام اداره انتخابات ، به عنوان صدای قابل اعتماد به مقامات انتخابات مراجعه کنید.”

دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریكا ، برای اولین بار به كناره گیری از دفتر خود اشاره كرد (عکس: MANDEL NGAN / AFP)

انتظار می رود نتیجه انتخابات در 14 دسامبر رسمی شود ، زمانی که دانشکده انتخابات برای رأی دادن تشکیل جلسه می دهد ، نتیجه را رسمی می کند و راه را برای مراسم تحلیف جو بایدن در 20 ژانویه هموار می کند.

موفقیتی در وجود ندارد

در حالی که سیل چالش های حقوقی مبارزات انتخاباتی ترامپ همچنان ادامه دارد ، آنها در بیرون انداختن آرا و یا واژگون ساختن هیچ یک از پیروزی های دولت نوسان دموکرات توفیقی نداشته اند.

همچنین در مورد صداقت جمع آوری کمکهای مالی رئیس جمهور سوالی مطرح شده است زیرا وی همچنان ادعاهای بی اساس می کند ، بخش قابل توجهی از کمکهای مالی به صندوق “دفاع از انتخابات” که به شدت تبلیغ می شود ، به جای استفاده برای پرداخت بدهی های تبلیغاتی ، پر کردن خزانه جمهوریخواهان و كمیته جدید اقدام سیاسی را تأمین كنید.

دونالد ترامپ جمعه ، تقریباً یک هفته پس از پیش بینی شکست خود در انتخابات ایالات متحده ، به احتمال برکناری خود برای اولین بار اشاره کرد.

“/>

ادامه مطلب

چه زمان جو بایدن رئیس جمهور می شود؟ تاریخ تحلیف و زمانی که دونالد ترامپ رسماً دفتر خود را ترک می کند

آقای ترامپ در سخنرانی خود در به روزرسانی ویروس کرونا در کاخ سفید اعتراف کرد که ممکن است به عنوان رئیس جمهور تا ژانویه ادامه ندهد.

وی با اصرار به آمریكایی ها برای “هوشیاری” خود در مورد افزایش ویروس كرونا گفت: “این دولت به سمت قفل شدن نخواهد رفت.

“امیدوارم در آینده هر اتفاقی بیفتد ، چه کسی می داند که این دولت خواهد بود ، حدس می زنم زمان مشخص شود ، اما من می توانم به شما بگویم که این دولت به یک قفل نمی رود”