دوس آنجوس نسبت به فلدر شگفت زده شده و مک گرگور را در Fight Night صدا می زند

محتوای مقاله ادامه داشت

تنها دو هفته پس از آخرین مسابقه خود که درگیری داشت ، شان استریکلند در دور دوم TKO را مقابل برندان آلن در وزن سبک (195 پوند) به ثمر رساند. استریکلند یک دسته کوچک موسیقی جاز راست و راست را به زمین انداخت که آلن را رها کرد و سپس با یک ضربه ضربات دنبال کرد تا در ساعت 1:32 دقیقه ثانیه به پایان برسد.

این سومین برد پیاپی استریکلند بود (22-3). استریک لند قبل از پیروزی در 31 اکتبر ، برابر جک مارشمن ، از اکتبر 2018 در حالی که بهبودی از آسیب دیدگی در یک تصادف موتور سیکلت را تجربه کرده بود ، جنگ نکرده بود.

آلن (15-4) به عنوان یک فرد پرتحرک دیده می شد و در هفت مسابقه پیروزی کسب کرد و ممکن است با توجه به این مسابقه که برنامه ریزی شده عجله دارد ، در مورد تجدید نظر خود فکر کند. آلن قرار بود آخر هفته گذشته بجنگد ، اما وقتی که حریف وی ، ایان هاینیش ، از نظر آزمایش COVID-19 مثبت شد ، این مبارزه پایان یافت.

در کارت بازکن اصلی ، کوری مک کنا با یک تصمیم واحد (29-28 ، 29-28 ، 29-28) با شیب عقب و جلو در ضخامت وزن زنان ، کی هانسن را شکست داد.

مک کنا (6-1) با چهار پیروزی متوالی وارد میدان شد و در اولین بازی UFC این روند را سالم نگه داشت. هانسن (7-4) سه برد پیروز شد و در دوره های مجاز UFC به 1-1 سقوط کرد.

در دومین مبارزه از وزن سبک وزن دو بانوی کارت اصلی ، اشلی یودر با تصمیم یکپارچه (30-26 ، 29-27 ، 29-27) میراندا گرنجر را شکست داد.

یودر در دو راند اول تهدید کرد ، اما تا رسیدن به سکوی سوم که جنگ را در یک خفه عقب و برهنه در برابر گرنجر که توسط زنگ نجات یافت ، به موفقیت واقعی نرساند.

یودر (8-6) با پیروزی یک شکست را در دو مبارزه شکست ، در حالی که گرنجر (7-2) از زمان پیروزی در اولین بازی UFC در آگوست 2019 ، در مسابقات متوالی شکست خورده است.

در مسابقات مقدماتی ، وزن سنگین وزن Don’Tale Mayes به اتفاق آرا نسبت به Roque Martinez تصمیم گرفت. الکس مورونو در یک راند دیگر در یک پیروزی تصمیم یکپارچه برابر ریس مک کی در یک رقابت سنگین وزن در سه راند به پیروزی رسید. تونی گراولی تصمیم گرفت تقسیم شود (30-27 ، 28-29 ، 29-28) پیروز شد بر جرالدو دو فریتاس در کلاس وزن. و در اوزان وزن كاناكو موراتا با پیروزی مصمم برابر راندا ماركوس به 12-1 كاهش یافت.