در حالی که ترامپ “اعتراف” کرد که بایدن در توییتی عصبانی برنده شد ، در اینجا نحوه پذیرفتن نامزدهای دیگر ریاست جمهوری از دست رفته ریاست جمهوری آمریکا آمده است

دونالد ترامپ سرانجام ، چندین دادخواست حقوقی و یک راهپیمایی MAGA Million Man بعداً اعتراف کرد که او در انتخابات ایالات متحده به جو بایدن باخت – البته کاملاً تصادفی.

در نمایشی کاملاً خصمانه از جنگ ، رئیس جمهور کناره گیری اظهار داشت که علی رغم از دست دادن دانشکده انتخاباتی و رای مردم با اختلاف کمی ، هنگامی که آمریکا در اوایل ماه جاری به صندوق های رای رفت ، از قبول نتیجه خودداری کرد.

این تا جایی است که وی روز یکشنبه با انتشار توئیتر مطلب زیر را نوشت: “او به دلیل تقلب در انتخابات برنده شد.[sic]”

توییتر با هشدار مبنی بر اینکه ادعاهای ترامپ در مورد تقلب در انتخابات مورد اختلاف است ، این پست را علامت گذاری کرد. تاکنون ، تیم ترامپ نتوانسته است چیزی را ارائه دهد که به طور مبهم شبیه شواهد اساسی برای حمایت از اتهامات وی باشد ، بسیاری از آنها قبلاً توسط دادگستری های ایالت رد شده اند.

چند ساعت بعد ، او به خطای خود پی برد ، همانطور که توسط “FAKE NEWS MEDIA” در سطح بین المللی گزارش شد و برای روشن کردن کمی موارد زیر را ارسال کرد: “من هیچ چیز را قبول نمی کنم! ما راه زیادی برای رفتن داریم. این یک انتخابات تقلبی بود![sic]”

جورج دبلیو بوش نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری و ال گور نامزد انتخابات ریاست جمهوری دموکرات (عکس: گتی)

خلاف دانه رفتن

جنگ دندان و ناخن ترامپ برای چسبیدن به قدرت همچنان ادامه دارد و او را به اولین رئیس جمهوری تبدیل می کند که از تصدیق بسیار تهاجمی در تاریخ معاصر خودداری می کند.

گفته می شود که سنت فراخوانی یا تلگراف زدن به حزب برنده از سال 1896 آغاز شد ، زمانی که ویلیام جنینگز برایان ، نامزد حزب دموکرات ، به محض مشخص شدن نتایج ، یکی را برای ویلیام مک کینلی به رقیب جمهوری خواه خود فرستاد.

وی تبریک خود را ارائه داد و افزود: “ما این موضوع را به مردم آمریکا تحویل داده ایم و اراده آنها قانون است.”

با این حال ، ترامپ اولین بازنده برای ابرو کشیدن نیست.

“/>

ادامه مطلب

دونالد ترامپ “منفجر شده” برای اولین بار پس از شکست در انتخابات کنایه می دهد تا از سمت خود خارج شود

ال گور جورج دبلیو بوش را ترک کرد و هنگامی که با وی تماس گرفت تا انتخابات 2000 را قبول کند ، خراشیده شد و ساعاتی بعد مجدداً با تلفن تماس گرفت تا تسلیم خود را بازگرداند ، وقتی شمارش آرا برای ایالت نبرد فلوریدا به سمت دموکرات شروع به چرخیدن کرد.

بوش تلفنی به گور گفت: “بگذارید مطمئن شوم که می فهمم.” “شما با من تماس می گیرید تا امتیاز خود را پس بگیرم؟”

باب دول در کارنامه سیاسی خود مجبور شد دو بار تسلیم شود. پس از اینکه جرالد فورد و دول در انتخابات ریاست جمهوری 1976 به جیمی کارتر و والتر موندال باختند ، دول به شوخی گفت: “بر خلاف گزارش هایی که مبنی بر این که ضرر را بد کردم ، می خواهم بگویم که من شب گذشته به خانه رفتم و مانند یک کودک می خوابیدم – هر دو ساعت بیدار شدم و گریه کردم. “

او در سال 1996 مجدداً به بیل کلینتون باخت و خواستار آرامش یکی از هواداران ویژه وی شد که در جریان سخنرانی امتیاز خود هو می کرد. او به او گفت: “اگر ساکت نباشی نمی خواهی آن مالیات را کاهش دهی.”

باب دول ، نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری ، هنگام سخنرانی امتیاز خود در هتلی در واشنگتن ، به همراه طرفداران سناتور جان كاین ، آر آریز ، و همسرش الیزابت ، سمت راست موج می زند. (عکس: AP)

شکست خورده و ناراضی

ترامپ همچنین تنها نامزدی نیست که از شکست در انتخابات تا این اندازه ناراضی باشد.

در سال 1916 ، چارلز ایوانز هیوز جمهوری خواه دو هفته طول کشید تا به رئیس جمهور دموکرات ، وودرو ویلسون ، پس از یک مسابقه چشمگیر که به نفع هیوز بود ، تبریک بگوید.

توماس دیویی ، جمهوری خواه ، هنگام شکست در انتخابات در سال 1944 ، فرانکلین روزولت را به سختی مورد انتقاد قرار داد. او تنها کاندیدای پس از برایان شد که برای تبریک خود یا فرستادن تلگرام با حریف خود تماس نگرفت. در عوض ، وی امتیاز خود را از رادیو پخش كرد ، در اقدامی كه خشم بسیاری را برانگیخت.

روزولت که عصبانی نشده است در تلگرام به دیویی گفته است: “من از اظهارات شما متشکرم ، که چند دقیقه پیش از طریق هوا شنیدم.”

سناتور جان مک کین به طرفداران خود اشاره می کند ، در حالی که همسرش ، سیندی در سخنرانی امتیاز خود در سال 2008 تماشا می کند (عکس: AP)

لطف و سخنوری

در طرف دیگر تاریخ سخنرانی امتیاز ، تاریخ جان مک کین در سال 2008 است ، که اظهار شکست او اغلب به خاطر لطف و فصاحت آن نوید داده می شود.

وی گفت: “مردم آمریكا صحبت كرده اند و صریحاً صحبت كرده اند.” “چندی پیش ، من افتخار این را داشتم که با سناتور باراک اوباما تماس بگیرم و به او برای انتخاب به عنوان رئیس جمهور بعدی کشور که هر دو دوستش داریم ، تبریک بگویم.

وی گفت: “این یک انتخابات تاریخی است و من اهمیت ویژه ای را که برای آمریکایی های آفریقایی تبار و افتخار خاصی که امشب باید متعلق به آنها باشد ، می شناسم.” “سناتور اوباما به یک موفقیت بزرگ برای خود و این کشور دست یافته است. من او را به خاطر آن تشویق می کنم. “

“/>

ادامه مطلب

20 دستگیری در حالی که درگیری های خشونت آمیز در “راهپیمایی میلیون MAGA” طرفدار ترامپ در واشنگتن دی سی آغاز شد

البته خود ترامپ در حال دریافت امتیاز بوده است. در سال 2016 ، هیلاری کلینتون مجبور شد اعتراف کند که از دست داده است.

وی پس از یک انتخابات طاقت فرسا به هواداران خود گفت: “ما دیده ایم که ملت ما بیشتر از آنچه فکر می کردیم اختلاف یافته است.” “اما من هنوز هم به آمریکا اعتقاد دارم و همیشه هم خواهم داشت. و اگر این کار را انجام می دهید ، پس ما باید این نتیجه را بپذیریم و سپس به آینده نگاه کنیم. دونالد ترامپ قرار است رئیس جمهور ما شود. ما به او یک ذهن باز و فرصت رهبری را مدیون هستیم. “