اسپانیایی ها به طور کلی تمایل مسافران تعطیلات بریتانیایی به پوشیدن جوراب های صندل دار را دنبال نمی کنند. اما یکی از شرکت های تولید نوشیدنی برای تبلیغ تبلیغات برای نجات بارها و رستوران های کشور – که به دلیل مقررات منع رفت و آمد برای مهار عفونت های Covid-19 رو به نابودی است ، به حس لباس کنجکاوی انگلیسی ها روی آورده است.
در آگهی Schweppes که کل حاشیه یک ساختمان در مرکز مادرید را اشغال کرده است ، آمده است: “مردم عزیز انگلیسی ، اگر جوراب های پوشیده شده با صندل را بپذیرید ، اگر به ما یاد دهید که ساعت 8 عصر غذا بخوریم”.
اسپانیایی ها که به دلیل دیر غذا خوردن مشهور هستند ، اکنون باید در عوض به خانه خود بروند زیرا رستوران ها مجبور می شوند درهای خود را از ساعت 10 شب در سراسر کشور بسته کنند. در تلاش برای تغییر عادات اجتماعی و نجات مشاغل آسیب دیده ، Hosteleria España ، اتحادیه ای که نماینده بارها ، رستوران ها و هتل ها در سراسر اسپانیا است ، یک کمپین را آغاز کرد تا سعی کند مشتریان را ترغیب به خوردن و آشامیدن مانند همسایگان شمال اروپا کند.
خبرنامه i آخرین اخبار و تحلیل ها
AdelantaTuCena – تقریباً به معنای “زودتر شام بخورید” – با واکنش متفاوتی از اسپانیایی ها روبرو شده است که خوردن شام را در ساعت 8 شب عجیب می دانند. کمپین شوپس نیز همین تبلیغات را برای جلب نظر سایر ملیت ها اقتباس کرد.
در نزدیکی سفارت فرانسه در مادرید ، هیئت عظیمی می نویسد: «مردم فرانسه عزیز ، 542 زن اسپانیایی را آملی می نامند. کافی است شما به ما یاد دهید ساعت 8 عصر غذا بخوریم؟ “
تشویق عادات جدید
خارج از سفارت سوئیس در مادرید نیز یک بیلبورد مشابه وجود داشت.
میگل اولیوارس ، از آژانس تبلیغاتی La Despensa ، که با این کارزار تبلیغاتی روبرو شد ، گفت: “با یک حرکت ساده مانند کپی کردن وقت غذا خوردن دوستان انگلیسی ، فرانسوی یا سوئیسی ، می توانیم تأثیر اقتصادی سخت را برای همه کسانی که با این وضعیت روبرو هستند کاهش دهیم. “
قبل از شروع همه گیری ، بخش مهمان نوازی اسپانیا 1.7 میلیون نفر مشغول به کار بود و 6.2 درصد از تولید ناخالص داخلی را کمک می کرد. اما یک میلیون کارگر بار و رستوران می توانند شغل خود را از دست بدهند.