خط تلفنی “تقلب در رأی دهندگان” دونالد ترامپ مملو از تماس های شوخی های خنده دار تیک توک است

کارمندان ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ که به منظور جمع آوری پرونده های ادعای کلاهبرداری رای دهندگان در یک خط تلفنی راه اندازی شده اند ، با تماس های فراوانی روبرو شده اند – اما این به دلیلی نیست که رئیس جمهور کناره گیری از آن امیدوار بود.

به جای ارائه شواهد حکایتی به داوطلبان ، صدها شوخ طبع با ستاد فرماندهی ترامپ در آرلینگتون ، ویرجینیا تماس گرفتند تا فقط بخندند ، شکست انتخاباتی او را مسخره کنند و تلفن را قطع کنند.

طبق ABC News ، به نظر می رسد این تماس ها انبوه کاربران TikTok ، سکوی رسانه های اجتماعی چین بوده است که با درخواست تعداد زیادی بلیط سعی در تجمع راهپیمایی رئیس جمهور MAGA در تولسا ، فلوریدا داشت.

رئیس جمهور سعی داشت بارگیری دائمی این پلتفرم را در ایالات متحده ممنوع کند ، اما درخواست آن هفته گذشته توسط قاضی فدرال به تعویق افتاد.

“من یک مرد دیوانه را در توییتر گزارش کردم”

کمیته ملی جمهوری خواه روز چهارشنبه خط تلفنی را راه اندازی کرد و پس از حمله ترامپ به روند دموکراتیک علنی ترامپ و دموکرات ها – و جو بایدن کاندیدای ریاست جمهوری آنها – را به “تلاش برای سرقت” انتخابات متهم کرد – ادعایی که بدون هر مدرکی

متأسفانه ، این نیز نتیجه معکوس داد ، زیرا تعداد زیادی از کاربران با شکایت از تلاش ترامپ برای انتشار اطلاعات نادرست در مورد انتخابات در توییتر ، پاسخ دادند.

یکی نوشت: “این تماس از داخل خانه است ،” در حالی که دیگری ارسال کرد: “من در توییتر یک مرد دیوانه را گزارش کردم که خواستار توقف شمارش آرا است و اگر این کار را نکنیم دادخواست تهدید می کند.”

پسر رئیس جمهور ، اریک ترامپ ، تقصیرهای شوخی به دموکرات ها را مقصر دانست و در پایان مورد تمسخر واقعاً خودش قرار گرفت.

“DNC خط تلفنی تقلب در رای دهندگان را اسپم می کند تا هزاران شکایتی را که دریافت می کنیم از بین ببرد! عجب آنچه را باید پنهان کنند ، “او ارسال کرد.

شکاف کمپین

جو بایدن رسما 46 نامگذاری شدهفتم رئیس جمهور منتخب ایالات متحده آمریکا پس از پیروزی در ایالت میدان جنگ پنسیلوانیا در روز شنبه. با این حال ، تیم ترامپ تاکنون از تکریم نتیجه خودداری کرده و با تعدادی از چالش های قانونی شمارش آرا ، در حال پیشبرد است.

تصمیم برای عدم پذیرش ، مبارزات انتخاباتی را به دو نیم تقسیم کرده است ، برخی از اعضا آن را عملی بیهوده و بیهوده اعلام کرده اند ، در حالی که برخی دیگر ، مانند وودی شخصی ترامپ ، رودی جولیانی ، کاملاً حمایت می کنند.

در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی که به طرز عجیبی در خارج از مرکز باغ چهار فصل محوطه سازی کامل در فیلادلفیا برگزار شد ، شهردار سابق شهر نیویورک اظهار داشت که تا زمانی که تمام چالش های قانونی مبارزات انتخاباتی ترامپ به دادگاه نرسد ، نمی توان نتیجه را خواست.

وادی رئیس جمهور ، رودی جولیانی در یک کنفرانس مطبوعاتی که در پارکینگ عقب شرکت محوطه سازی برگزار شد ، با رسانه ها صحبت می کند (عکس: کریس مک گرات / گتی)

پرونده های قضایی در ایالت های جبهه جبهه جورجیا ، میشیگان ، ویسکانسین و پنسیلوانیا صادر شد و ادعا شد که آراots ناپدید شده اند ، از هیچ جا ظاهر نشده اند و یا دستکاری شده اند.

با این حال ، کارشناسان حقوقی می گویند که بعید است پرونده ها تأثیر مادی داشته باشند ، و شواهد کمی برای اثبات آنها ارائه نشده است. چندین نفر قبلاً توسط دادگستری های ایالت عزل شده اند.