خرید کرم لایه بردار

این محصول در از بین بردن آلودگیها و سلولهای مردهی سطح پوست به شفاف شدن ان نیز موثر است. این کرم با از بین بردن سلولهای آسیبدیده پوست را برای لایهبرداری آماده می کند و استفاده از آن برای آقایان و خانم ها در رده سنی 18 سال به بالا استفاده میشود.

سلولهای زبر و مرده پوستی را بهکمک آن از بین ببرید و پوستتان را تمیزتر و کرم لایه بردار کترل نی نی سایت درخشانتر کنید. گلایکولیک اسید از نیشکر گرفته میشود و یکی از کوچکترین مولکولهای موجود در کرمهای AHA در بین محصولات مراقبت از پوست بوده و قدرت نفوذ این نوع AHA نسبت به سایر اسیدها بیشتر است؛ بنابراین، پیشنهادمان به شما این است که ابتدا باید از کرمهای لایه بردار AHA حاوی اسیدهای لاکتیک و مندلیک استفاده کرد.

فرآیندی که سلول های مرده از روی سطح پوست برداشته می شوند را لایه برداری می گویند چون قدرت پوست برای دفع این سلول های مرده با افزایش سن کاهش می یابد و باید با یک عامل خارجی کار را انجام داد تا هم مشکلات پوستی حل شوند و هم پوست صاف و زیبا شود. کرم روشن کننده ویتامینه آردن با خاصیت لایه برداری، ترکیبی بر گرفته از مواد طبیعی بوده که با لایه برداری و روشن سازی پوست موجب رفع لک های پوست و ایجاد بافتی شاداب و سرزنده بر روی پوست می گردد .این لایه برداربا مهار آنزیم تیروزیناز، کاهش تولید ملانین و لایه برداری پوست از سلول های مرده و تیره پوست سبب احیای پوست، رفع سبب رفع تدریجی لک های تیره ناشی از افزایش سن و نور آفتاب می گردد.

در لایه بردارهای مکانیکی مواد ساینده ای مثل سنباده را روی سطح پوست می کشند. کرم لایه بردار ام کیو مدل AHA 20% NIGHT CREAM یک کرم ضد چروک همراه با خاصیت جوانسازی پوست است و این کرم که یک لایه بردار قوی می باشد که ضخامت لایه شاخی پوست را کنترل می کند و عمق چروک ها را تا 55% کاهش می دهد. لایه بردارها در انواع مختلفی مانند پاککننده، درخشان کننده، نرمکننده و ضد آکنه تولید میشوند که بنا بر نیاز خود میتوانید یکی از آنها را انتخاب نمایید.