حامیان ترامپ در حالی که وی ادعاهای دروغین انتخابات را مطرح می کند ، در واشنگتن جمع می شوند

محتوای مقاله ادامه داشت

موکب ترامپ صبح روز شنبه در حالی که عازم برخی از معترضین در مرکز شهر واشنگتن بود به سمت زمین گلف خود در استرلینگ نزدیک ویرجینیا حرکت کرد. هواداران پرچم دار شعار “ایالات متحده آمریکا!” و “چهار سال دیگر!” همانطور که ماشین ها دور می زدند. در خارج از دوره ، تظاهرکنندگان ضد ترامپ تابلوهایی از جمله: “ما رأی دادیم – شما اخراج شده اید”

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=jMTzgJYjElo

برگزارکنندگان نام های مختلفی را به گردهمایی ها داده اند از جمله راهپیمایی MAGON میلیون ، راهپیمایی برای ترامپ و جلوگیری از سرقت. MAGA مخفف شعار مبارزات انتخاباتی ترامپ است “آمریکا را دوباره بزرگ بساز”. ترامپ در توییتر خود حمایت کرده است.

در اعتراض به راهپیمایی ها ، مخالفان در شبکه های اجتماعی سعی کردند با پر کردن عکس های پنکیک # هشتگی #MillionMAGAMarch و #MarchforTrump ، سردرگمی ایجاد کنند.

برخی از گروههای چپ برنامه ریزی ضد تظاهرات در واشنگتن و سایر شهرها را داشتند.

بایدن روز جمعه پیروزی خود را بیشتر تثبیت کرد زیرا نتایج حاصل از تحقیقات ادیسون نشان داد که وی برنده جورجیا است و تعداد نهایی 306 رأی کالج انتخاباتی را به او می دهد ، یعنی بیش از 270 مورد لازم برای انتخاب به عنوان رئیس جمهور و بالاتر از 232 رأی ترامپ.

306 رأی برابر با تعداد ترامپ در پیروزی 2016 برابر هیلاری کلینتون بود ، که در آن زمان او “لغزش” را خواند.

ترامپ برای مدت کوتاهی در هنگام اظهارات درباره واکنش ویروس کرونا در یک رویداد روز جمعه در کاخ سفید ، به تصدیق احتمال ترک کاخ سفید در ژانویه نزدیک شد.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=1lfDyxtVWZs

“این دولت به سمت قفل شدن نخواهد رفت. امیدوارم ، اوه ، هر اتفاقی در آینده بیفتد – چه کسی می داند که این دولت خواهد بود؟ من حدس می زنم زمان مشخص خواهد شد. ”ترامپ در اولین اظهارات عمومی خود از زمان مطرح شدن بایدن به عنوان برنده انتخابات گفت.