جیل همسر جو بایدن کیست؟ معلم و مبارزاتی که می تواند بانوی اول ایالات متحده باشد

هنگامی که جیل بایدن در اوایل سال جاری سخنرانی اصلی خود را در کنوانسیون ملی دموکرات ارائه داد ، او در یک کلاس درس ایستاده بود که 30 سال پیش در آن به دانشجویان درس داده بود.

او لحظه ای را انتخاب كرد كه همسرش رسماً نامزد انتخابات ریاست جمهوری این حزب نامیده شد ، تا در مورد نوع شخصیت سیاسی كه قصد دارد بیانیه دهد.

“برای همه شما در خارج از کشور ، فقط به آموزگار مورد علاقه خود فکر کنید که به شما اعتماد به نفس می دهد تا خود را باور کنید. این نوع بانوی اول است … جیل بایدن خواهد بود ، “بایدن تأیید کرد.

او ممکن است از تجربه خود به عنوان همسر معاون رئیس جمهور آگاه باشد ، اما اهل کجاست ، شغلش چیست و چقدر درگیر سیاست همسرش است؟

در اینجا هر آنچه لازم است بدانید آورده شده است.

سالهای اولیه او

او در سال 1951 در هامونتون ، نیوجرسی جیل تریسی جیکوبز متولد شد ، اما در ویلو گروو ، پنسیلوانیا ، با چهار خواهر کوچکترش ، مادر و خانه دار بانی ژان ، و پدرش دونالد ، که فروشنده بانک بود ، بزرگ شد.

جیل بایدن اولین بانوی دوم است که زمانی که شوهرش در دفتر کار بود شغل پرداخت می کند (عکس: DNCC / گتی)

او در دبیرستان علی مورلند سرکش بود ، اما در کلاس انگلیسی خود علاقه و پتانسیل نشان داد.

جیل برای یک دوره تحصیل در کالج Brandywine Junior ، با هدف تحصیل در زمینه بازرگانی مد ، تحصیل کرد ، اما آن را ناخوشایند دانست ، در عوض برای خواندن انگلیسی به دانشگاه دلاور مراجعه کرد.

ازدواج اول او

جیل در طول ترم خود در کالج Brandywine با همسر اول خود بیل استیونسون آشنا شد و آنها در سال 1970 ازدواج کردند. وی در ادامه یکی از موفق ترین کالج های کالج در شهر نیوآرک ، دلاور را تجربه کرد. آنها در سال 1974 از هم جدا شدند و در مه 1975 طلاق مدنی گرفتند.

جیل می گوید که او در مارس 1975 پس از اینكه برادر بایدن ، فرانك آنها را در یك قرار ملاقات نابینا قرار داد ، با جو بایدن آشنا شد. گفته می شود که وی تحت تأثیر رفتارهای او قرار گرفته است و گفته است که او پس از قرار ملاقات به مادرش گفته است: “مادر ، بالاخره من با یک آقایی آشنا شدم”.

با این حال ، همسر سابق وی بیل داستان را به گونه دیگری تعریف می کند و در اخیر ادعا می کند ایمیل روزانه مقاله ای که این زوج قبل از پایان ازدواج او ملاقات کرده اند. وی گفت که آنها زمانی که جیل در اولین مبارزات سناتوری بایدن در 1972 کار می کرد با یکدیگر ملاقات کردند و وی در آگوست 1974 مشکوک به یک رابطه نامشروع شد. او گفته است که در حال نوشتن کتاب است و به روزنامه گفت: “من نمی خواهم به کسی آسیب برسانم ، حقایق و آنچه اتفاق افتاده ، اتفاق افتاده است “.

شغل او

وی در سال 1975 از دانشگاه دلاور فارغ التحصیل شد و کار خود را به عنوان معلم جانشین در ویلمینگتون ، دلاور آغاز کرد و به مدت یک سال در دبیرستان سنت مارک انگلیسی به تدریس انگلیسی پرداخت.

جو بایدن ، معاون رئیس جمهور سابق ، به همراه همسرش جیل بایدن ، در یک راهپیمایی مقدماتی انتخابات شبانه صحبت می کند (عکس: AP / جرالد هربرت)

جیل و بایدن در 17 ژوئن 1977 در نمازخانه سازمان ملل در نیویورک ازدواج کردند. او چندین بار خواستگاری کرده بود ، اما او از داشتن درگیر شدن در زندگی عمومی دلهره داشت و می خواست روی حرفه خودش تمرکز کند.

ازدواج قبلی بایدن هنگامی به پایان رسید که همسر و دختر شیرخوارش در یک تصادف رانندگی تصادف کردند ، اما جیل مراقبت از دو فرزند دیگر خود ، بو و هانتر را بر عهده گرفت.

اگرچه وی همچنان به تدریس ادامه می داد ، اما با گذراندن یک دوره در هر ترم ، مدرک کارشناسی ارشد را در کالج ایالتی وست چستر گذراند و آن را هنگام بارداری با دختر اشلی بلیزر به پایان رساند. او برای مراقبت از کودکان دو سال کار را متوقف کرد.

پس از بازگشت به ووک ، جیل 13 سال در دبیرستان ها و دانش آموزان با نیازهای اضافی تدریس کرد ، از جمله در دوره ای که همسرش برای ریاست جمهوری در سال 1988 نامزد شد. وی به مدرک تحصیلات تکمیلی دیگری دست یافت ، یک استاد هنر از دانشگاه ویلانووا.

وی بین سالهای 1993 و 2008 در دانشگاه استنتون / ویلمینگتون از کالج فنی و اجتماعی دلاور تدریس می کرد.

نقش او به عنوان بانوی دوم

علی رغم اظهارنظرهایش در مورد انتخاب مجدد بایدن برای ریاست جمهوری در سال 2004 ، وی چنان احساس شدیدی داشت که رئیس جمهور بوش نباید پیروز می شد که وی را تشویق می کرد که دوباره به این سمت برود.

او به شدت مخالف جنگ عراق بود و از باشگاه مادران آبی ستارگان استفاده می کرد ، یک م nonسسه غیرانتفاعی که باعث افزایش آگاهی برای والدین افرادی که در خدمت فعال هستند ، می شود و به رسمیت شناختن اعزام پسر ناتنی خود به این کشور ، نشان را سنجاق می کند.

جو و جیل از سال 1975 با هم هستند (عکس: DNCC / گتی)

در طول مبارزات انتخاباتی اوباما ، او شغل خود را در کالج جامعه حفظ کرد و در صورت امکان به شوهرش کمک کرد ، آخر هفته ها کارزار انتخاب می کرد و مقالات را در جاده درجه بندی می کرد.

در زمان اوباما / بایدن ، جیل به کار خود ادامه می داد و در کالج جامعه ویرجینیا شمالی تدریس می کرد. تصور می شود او اولین بانوی دوم است که زمانی که شوهرش در دفتر کار بود شغل پرداختی دارد.

در ماه مه 2009 ، پرزیدنت اوباما از او خواست تا ابتکاری را اجرا کند که باعث افزایش آگاهی از اهمیت کالج های عمومی شود ، و در آوریل 2011 پروژه ای را برای کمک به خانواده های نظامی با میشل اوباما تاسیس کرد.

او به تدریس ادامه داد و ترجیح داد که به دانش آموزان خود نگوید که کیست ، سعی کرد تا حد ممکن تجارب آنها را حفظ کند. تعهد او نسبت به دانشجویانش در تمام این مدت ادامه داشت و میشل اوباما بانوی دوم را در طول زندگی مشترک توصیف کرد و گفت: “جیل همیشه مقالات را درجه بندی می کند.”

در دوره دوم جیل به تدریس ادامه داد و نقش کمتری در سیاست داشت.

این زوج در دوره دوم فرزندشان پسر بو را به علت سرطان مغز از دست دادند ، تجربه ای که وی آن را “کاملاً شکننده” توصیف کرده است.

پس از اینکه بایدن تأیید کرد که در سال 2016 نامزد نخواهد شد ، آنها بنیادی را تأسیس کردند تا به آنها اجازه دهد تا عللی را که بیشتر به آنها توجه داشتند ، از جمله کالج های محلی ، خانواده های نظامی و خشونت علیه زنان دنبال کنند.

وی پس از ترک همسرش از کار خود به تدریس در کالج ادامه داد و در سال 2019 خاطرات خود را منتشر کرد. وی گفت که از داشتن بانوی دوم سپاسگزار است ، اما همیشه به عنوان معلم احساس راحتی می کند.

کمپین 2020

جیل شوهرش را تشویق کرد تا بار دیگر به عنوان رئیس جمهور کاندید شود و در این کارزار فعالیت فعالانه تری را انجام داده است که در طی مبارزات قبلی ، از کار خود مرخصی گرفته است. اما وی اظهار داشت که اگر همسرش به کاخ سفید راه یابد ، به تدریس خود ادامه خواهد داد.

او در مورد تأثیر Covid-19 در آموزش و پرورش صحبت کرده است و مخالف سرسخت دبیر آموزش و پرورش فعلی بوده است ، و گفت: “اولین چیز [Joe Biden]کاری که باید انجام شود انتخاب یک دبیر آموزش و پرورش است که یک مربی مدرسه دولتی است و در کلاس تجربه دارد. منظورم این است که ، این را بارها و بارها و بارها می شنوم – دیگر هیچ بتسی دیووس ».

وی در انتخاب سناتور کمالا هریس به عنوان رقیب بایدن شرکت داشت.