تیم واکسن ترامپ “هیچ برنامه ای” برای اطلاع رسانی از دولت بایدن: سناتور ندارد

محتوای مقاله ادامه داشت

مورگنسترن گفت: “ساخت این محصول به خوبی در حال انجام است و دکتر اسلاوی تأیید كرد كه 20 میلیون آمریكایی در ماه دسامبر با ده ها میلیون در ماه برای واكسیناسیون آماده می شوند.”

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=j8ejL08XR0Y

موجی از عفونت ویروس کرونا ویروس کرونا را گرفته و تعداد تلفات این هفته از 250،000 نفر فراتر رفته است. ممکن است یک واکسن در ماه های آینده در دسترس باشد ، اما توزیع آن برای بیش از 300 میلیون آمریکایی ممکن است به دلیل شرایط خاص نگهداری و حمل و نقل ، پیچیده باشد.

بایدن روز چهارشنبه گفت که طیف وسیعی از اطلاعات از جمله طرح توزیع واکسن COVID-19 در دسترس کمپین وی قرار نگرفته است. قرار است دولت وی در 20 ژانویه ، هنگام تحلیف وی ، دولت ایالات متحده را به دست گیرد.

رهبران موسسه پزشکی آمریكا روز سه شنبه در نامه ای به ترامپ گفتند ، عدم اشتراک سریع اطلاعات حیاتی COVID-19 با تیم بایدن ، باعث تاخیرهای بی مورد و مرگبار در مقابله با بیماری همه گیر می شود.

تیم انتقال بایدن بلافاصله به درخواست نظر پاسخ نداد.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=llNXfOibcT4

امیلی مورفی ، مدیر اداره خدمات عمومی ، آژانس عموماً کمی شناخته شده ای که دولت آمریكا را مداوم نگه دارد ، تاكنون از “مشخص كردن” برنده انتخابات ریاست جمهوری در 3 نوامبر بین بایدن و ترامپ ، شرط آزادسازی بودجه ، خودداری كرده است. و منابع به برنده.

با وجود حاشیه مشخص پیروزی برای بایدن ، ترامپ از قبول نتیجه امتناع ورزیده است و چالش های حقوقی او بسیار سخت است. اما وی توسط بسیاری از هموطنان جمهوری خواه خود ، چه در واشنگتن و چه در سراسر کشور ، مورد حمایت قرار گرفته است.