توییت های دونالد ترامپ توسط توئیتر به دلیل انتشار ادعاهای احتمالی انتخابات ایالات متحده “گمراه کننده” محدود شده است

توییتر سریعاً علیه دونالد ترامپ رفتار کرده و تعداد توئیت های وی را به دلیل انتشار ادعاهای احتمالی نادرست در مورد تقلب در انتخابات در کمتر از یک ساعت محدود کرده است.

آقای ترامپ ، که در مورد مخالفت خود با رای گیری های پستی ابراز تمایل کرده است ، به نقل از توییت تصویری که یک کارشناس راستگرای مجدداً به اشتراک گذاشته و ادعا می کند یک به روزرسانی به 100٪ آرای جدید به جو بایدن داده است.

آرا still در سراسر کشور هنوز در حال شمارش است ، به همین دلیل در طول روز ارقام تغییر کرده است.

کارشناسان خاطرنشان کرده اند که آنچه به نظر می رسد تغییرات بزرگی در رای گیری است به احتمال زیاد اشتباه تایپی موقتی در روند تحت فشار بین شمارنده های رأی که ​​اطلاعات را به ورودی داده ها تقسیم می کنند – نشانه تقلب در انتخابات نیست.

در دیگری توییت، که به طور مشابه توسط توئیتر به دلیل “گمراه کردن در مورد انتخابات یا روند مدنی دیگر” محدود شده بود ، آقای ترامپ گفت که او در ایالات کلیدی کاملاً پیشرو بود اما “به طرز جادویی” ناپدید شد.

وی نوشت: “من شب گذشته در بسیاری از ایالت های مهم ، تقریباً در همه موارد دموکرات ها اداره و کنترل می کردم.”

آخرین به روزرسانی های اساسی در مورد نتایج انتخابات 2020 ایالات متحده

“سپس ، با شمارش تخلیه های غافلگیرکننده آرا ، یکی یکی جادویی ناپدید شدند. بسیار عجیب و غریب ، و “نظرسنجی ها” کاملاً و از نظر تاریخی اشتباه کردند! “

نظرسنجی ها ، آقای بایدن را ماه ها راحت جلو انداخت ، اما اگرچه نتایج به نظر می رسد فشرده تر از آنچه پیش بینی شده است ، ضرر احتمالی آقای ترامپ به همان اندازه که او پیشنهاد می کند وحشی نیست.

توئیتر اطلاعات غلط را مهار می کند

توییتر توییت های ترامپ را به دلیل ادعاهای گمراه کننده برچسب زد (عکس: خبرگزاری فرانسه)

توییتر ماه ها است که توییت هایی را که حاوی ادعاهای تایید نشده یا غلط درباره تقلب در رای دهندگان است ، برچسب گذاری و کاهش می دهد.

آقای ترامپ و تیمش قبل از آغاز انتخابات ، مبارزات علیه رای گیری از طریق نامه الکترونیکی را آغاز کردند و تلاش کردند ایمان به سیستم انتخابات را تضعیف کنند.

این شرکت رسانه های اجتماعی برچسب های مشابهی را به چندین توییت مایک رومان ، مدیر عملیات روز انتخابات ستاد انتخاباتی ترامپ اضافه کرد.

در یک توییت که برچسب آن نوشته شده بود ، “در مورد تلاش های امنیتی انتخابات 2020 ایالات متحده بیاموزید” ، آقای رومن ادعا کرد که مقامات انتخابات دموکرات ناظران نظرسنجی آقای ترامپ را در فیلادلفیا ممنوع می کنند. وی در توییتی نوشت: “دزدی در دست است!”

آقای ترامپ همین پست ها را در فیس بوک به اشتراک گذاشت ، که پیام ها را محدود نمی کند اما در عوض پیوندهایی به اطلاعات دقیق در مورد انتخابات اضافه می کند و می گوید: “نتایج نهایی ممکن است متفاوت از رای اولیه باشد ، زیرا شمارش آرا برای چند روز یا هفته ها پس از بسته شدن رای گیری ها “

ادعای پیروزی برای خودش می کند

در میان ادعاهای تقلب در انتخابات ، آقای ترامپ همچنین اعلام پیروزی دروغین در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حتی اگر هنوز میلیون ها رای برای شمارش وجود داشت.

وی خواستار متوقف شدن شمارش آرا شد – و نشان داد كه آماده است برای اطمینان از ماندن در كاخ سفید به دادگاه عالی آمریكا برود.