توافق عدم افشای اطلاعات ، تیلور سوئیفت را از خرید استادان ضبط خود منع کرد

محتوای مقاله ادامه داشت

سوئیفت اضافه می کند: “چند هفته پیش تیم من نامه ای از یک شرکت سهامی خاص به نام Shamrock Holdings دریافت کرد و به ما اطلاع داد که آنها 100٪ موسیقی ، فیلم و آلبوم من را از Scooter Braun خریداری کرده اند.” “این دومین بار بود که موسیقی من بدون اطلاع من فروخته می شد.

“این نامه به من گفت که آنها می خواهند قبل از فروش تماس بگیرند تا به من اطلاع دهند ، اما اسكوتر براون خواسته بود كه هیچ ارتباطی با من یا تیم من برقرار نكنند ، در غیر این صورت معامله خاتمه می یابد … من فهمیدم كه تحت شرایط آنها اسكوتر براون سالها به سود خود در فهرست موسیقی قدیمی من ادامه خواهد داد.

“من به احتمال همکاری با Shamrock امیدوار و صریح بودم ، اما مشارکت Scooter برای من شروع کننده نیست.”

سوئیفت نشان می دهد که او “ضبط مجدد موسیقی قدیمی من” را آغاز کرده است ، بنابراین می تواند حقوق را پس بگیرد ، و اضافه کرد: “این موسیقی قبلاً هم هیجان انگیز بوده و هم خلاقیت را برآورده کرده است”.

“من شگفتی های زیادی در انتظارم است. من می خواهم از شما دوستان بخاطر حمایت از این حماسه مداوم تشکر کنم و نمی توانم منتظر بمانم تا آنچه را که آرزو داشته ام بشنوید. من شما بچه ها را دوست دارم و همانطور که می گویند می خواهم به مسافرتهای دریایی ادامه دهم. “

تیلور همچنین نامه پاسخ خود را برای گروه سهام خصوصی که ماه گذشته موسیقی او را خریداری کرده است بارگذاری کرده و در آن فاش شده است: من با برنامه اصلی ضبط مجدد خود جلو خواهم رفت و به زودی این تلاش را آغاز خواهم کرد. من می دانم که این از ارزش اساتید قدیمی من می کاهد ، اما امیدوارم شما درک کنید که این تنها راه من برای به دست آوردن مجدد احساس غرور است که زمانی که آهنگ های شش آلبوم اولم را می شنیدم و همچنین به طرفدارانم اجازه می دادم که آلبوم های بدون احساس گناه به دلیل بهره مندی از اسکوتر. “