ترس همه گیر ، خرید و فروش آنلاین جمعه سیاه سیاه ایالات متحده

محتوای مقاله ادامه داشت

“من از ترافیک تعجب می کنم. این کمی پایین است اما سنگین تر از آن است که فکر می کردم ، “او گفت اما خاطرنشان کرد که خریداران در بسته بندی بار نیستند.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=f-5hbQWFAuQ

در جای دیگر ، خریداران با گاری های خالی قبل از افتتاح Walmart در LaGrange ، کنتاکی ، با فاصله ای تقریباً 6 فوت از هم دور شده بودند ، اما جمعیت به طور کلی پایین آمد. فروشگاه هایی که کنسول های بازی رایانه ای معروف را می فروختند طولانی ترین خط را داشتند زیرا گیمرها سعی داشتند Sony Playstation 5 Sony Corp را به زمین بیاورند.

برادران همسر گابریل روخاس 24 ساله و خوان کابرا 24 ساله از ساعت 2 بامداد جمعه در GameStop در منطقه برانکس نیویورک در صف بودند و امیدوارند که یک PS5 را بدست آورند. آنها اظهار موفقیت نکردند زیرا حدود 20 نفر از آنها جلوتر بودند و خرده فروش فقط دو نفر را در انبار داشت ، آنها گفتند.

روخاس گفت: “ما دستپاچه شده ایم.” “اما مشکلی نیست.”

بعضی ها شانس بهتری داشتند.

راجر مصطفی 37 ساله با یک PS5 در یک کیسه پلاستیکی و یک لبخند بزرگ بر لبانش از منهتن GameStop بیرون رفت. برای او 544 دلار و خواب زیاد هزینه شد.

مصطفی ساکن برانکس گفت: “من دو روز در خارج از GameStop منتظر بودم.” “حالا من می خواهم به خانه بروم و کمی بخوابم.”

در گل سرسبد میسی در نیویورک ، آسونسیون پرالتا ، 77 ساله ، گفت که از خرید نمی ترسد زیرا دارای آنتی بادی COVID-19 است.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=ckMmWBM-3pw

پرالتا گفت: “من مدتها منتظر این روز بودم تا حوله و ملحفه ، هر چیز دیگری را که لازم دارم بخرم.” “این قیمت ها قیمت های جمعه سیاه نیست. من دو روز پیش به اینجا آمدم و معاملات بهتر بود. “

در طول این سال همه گیر ، خرده فروشان از Target Corp به Kohl’s Corp و Walmart تبلیغات تعطیلات زمستانی آنلاین را در ماه اکتبر برگزار کردند تا هرچه زودتر هزینه های مربوط به تعطیلات را به دست آورند.