ترامپ دستور قرار دادن آمریکایی ها در راس خط واکسن را امضا کرد ، وعده داد که با جهان کار خواهد کرد

محتوای مقاله ادامه داشت

دئوناندان در مصاحبه ای گفت: “هیچ کس در امان نیست.”

“تا زمانی که اپیدمی در تاریک ترین گوشه و کنار بنگلادش خاموش نشود ، برای همه به پایان نرسیده است …؟ ¦ بنابراین می توان استدلال کرد که برای هیچ کس موقعیتی مناسب نیست که طرفدار یک جمعیت باشد تا آن را قبل از دیگری بدست آورد. “

ترامپ تحت گزارش سیاسی تازه ای بود که کاخ سفید فرصتی را برای تأمین 500 میلیون دوز اضافی واکسن Pfizer فراهم کرد. اما به نظر نمی رسید که این فشار باعث ایجاد لفاظی های تازه حمایت گرایانه شود.

در شمال مرز ، مقامات فدرال با خمیازه جمعی از چشم انداز دستور ترامپ استقبال کردند.

وزیر امور بین دولتی ، دومینیک لبلانک ، گفت: “ما بسیار مطمئن هستیم که Pfizer و سایر تولیدکنندگان واکسن که از نظر قراردادی موظف به واکسن زدن به کانادا هستند ، قادر به انجام این تعهدات خواهند بود.”

“ما قبلاً فرض کردیم که نباید به یک سایت تولیدی خاص متصل باشیم ، بنابراین قراردادها به آن توجه می کنند. به عنوان مثال فایزر در اروپا و همچنین ایالات متحده از امکانات تولید بسیاری برخوردار است. “

این اولین باری نیست که ترامپ سعی می کند منابع پزشکی را به عنوان بخشی از آموزه “اولین بار آمریکا” به کانادا رد کند.

در ماه آوریل ، او سعی کرد مانع از ارج نهادن تماس 3M مستقر در ایالات متحده با خریداران کانادایی ماسکهای N95 ساخت آمریکا شود ، که برای محدود کردن شیوع ویروس بسیار مهم است. شرکت مینه سوتا به عقب رانده و در نهایت راه حلی برای استفاده از ماسکهای تولید شده در خارج از کشور برای پاسخگویی به تقاضای بی سابقه ایالات متحده ارائه داد.