ترامپ ، 17 ایالت ، از تلاش تگزاس برای جبران شکست در انتخابات خود در دادگاه عالی حمایت کرد

محتوای مقاله ادامه داشت

در مختصری جداگانه ، وکلای 17 ایالت به سرپرستی دادستان کل جمهوری خواه میسوری ، اریک اشمیت نیز از قضات خواستند تا پرونده را مورد رسیدگی قرار دهند.

کارشناسان قانون انتخابات گفته اند که دادخواست تگزاس شانس کمی برای موفقیت دارد و فاقد شایستگی قانونی است.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=qEzqEOokaKc

این دادخواست ، آخرین مورد از چالش های انتخاباتی مبارزات انتخاباتی و حامیان ترامپ است که تاکنون در دادگاه های متعددی با شکست روبرو شده است ، توسط کن پاکستون ، دادستان کل جمهوری خواه تگزاس و متحد رئیس جمهور مطرح شده است.

علاوه بر میسوری ، ایالت هایی که به تگزاس پیوستند عبارتند از: در تشکیل پرونده ، همه ایالت ها توسط مقامات جمهوریخواه نمایندگی شدند. به جز سه ایالت ، فرمانداران جمهوری خواه دارند.

ترامپ به دروغ ادعا کرده است که وی در انتخابات مجدد پیروز شده و ادعاهای بی اساس در مورد تقلب گسترده در رای گیری را مطرح کرده است. مقامات انتخابات در سطح ایالت گفته اند که هیچ مدرکی درباره چنین تقلب پیدا نکرده اند.

مقامات جورجیا ، میشیگان ، پنسیلوانیا و ویسکانسین این دادخواست را حمله بی پروا به دموکراسی خوانده اند. این پرونده به طور مستقیم در دادگاه عالی به جای دادگاه بدوی ثبت شد ، زیرا این امر برای برخی از دعاوی بین ایالت ها مجاز است.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=wD07UstBdWM

نیویورک تایمز به نقل از یک منبع ناشناس و آشنا به این بحث ، گزارش داد که ترامپ از سناتور جمهوری خواه آمریکایی تد کروز از تگزاس خواسته است در صورت موافقت دادگاه عالی با رسیدگی به این پرونده ، استدلال کند.