تخلیه در آمریکای مرکزی پیش از طوفان گرمسیری یوتا آغاز می شود

محتوای مقاله ادامه داشت

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=B7qFKfCrFKA

لغزش روز شنبه در پی ریزش جزئی کوه در هفته گذشته در روستای Queja ، در منطقه گواتمالای مرکزی در Alta Verapaz ، منجر به کشته و زنده زنده ماندن دهها نفر از اهالی شد.

رئیس جمهور گواتمالا ، الخاندرو جیاماتی روز شنبه نگرانی خود را از نزدیک شدن یوتا ابراز داشت و گفت که او دستور تخلیه مناطقی را داده است که انتظار می رود تحت تأثیر قرار گیرند.

“ما نگران منطقه Alta Verapaz و Quiché هستیم. ما معتقدیم که آنها مناطقی هستند که می توانیم بیشترین تأثیر را داشته باشیم. ” “امیدواریم خدا به ما کمک کند.”

در هندوراس ، جایی که اتا 64 کشته و به جاده ها ، پل ها و محصولات صدمه زد ، رئیس جمهور خوان اورلاندو هرناندز روز شنبه از مردم در مسیر یوتا خواست تا به نزدیکترین پناهگاه ها تخلیه شوند.

وی گفت: “یوتا دوباره زندگی و اقتصاد ما را به خطر می اندازد.”

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=AhHa32-DSE4

ساکنان جامعه کروز دو والنسیا در شمال غربی هندوراس تخلیه را آغاز کرده اند.

اریک گومز ، یکی از ساکنان منطقه ، گفت: “ما باید بیرون برویم ، باید زندگی خود را نجات دهیم”.

وی افزود: “ما از آنچه که با اتا متحمل شده ایم می ترسیم و نمی خواهیم دوباره همان مسئله را تجربه کنیم.”

مرکز ملی طوفان های ایالات متحده (NHC) هشدار می دهد که یوتا می تواند از اوایل روز دوشنبه سیلاب و گل و لای را در شمال کلمبیا و آمریکای مرکزی بیاورد. پیش بینی می شود با نزدیک شدن به زمین بادی حداکثر 110 مایل در ساعت (177 کیلومتر) داشته باشد.

در ساعت 1 بعدازظهر EST (1800 به وقت گرینویچ) ، یوتا حدود 485 مایل (780 کیلومتر) از جنوب شرقی با ساحل نیکاراگوئه-هندوراس فاصله داشت ، و حداکثر بادهای پایدار 50 مایل در ساعت (80 کیلومتر در ساعت) داشت. در حال حرکت با سرعت 5 مایل در ساعت (8 کیلومتر در ساعت) در جهت غرب به جنوب غربی بود.