بی بی سی می گوید که “قوی” در مورد مصاحبه مربوط به پرنسس دیانا تحقیق خواهد کرد

محتوای مقاله ادامه داشت

این موارد شامل ادعاهایی بود که دیانا توسط سرویس های امنیتی در حال اشکال زدایی بود ، به دو دستیار ارشد پرداخت می شد تا اطلاعاتی در مورد او ارائه دهند ، و همچنین بشیر اظهارات بانکی جعلی را برای تأیید این موضوع ارائه داده است.

بشیر در این مورد توضیحی نداده است. رویترز نتوانسته است با او تماس بگیرد.

بی بی سی می گوید این روزنامه نگار ، که از مصاحبه دیانا به شهرت جهانی رسیده و در حال حاضر خبرنگار امور دینی این شرکت است ، در حال حاضر در مرخصی استعلاجی به سر می برد ، پس از جراحی قلب و بیماری COVID-19 بهبود می یابد.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=3NpGqgVXzCQ

اسپنسر خواستار عذرخواهی از بی بی سی و تحقیق مستقل در مورد نحوه دستیابی بشیر به مصاحبه با دیانا شد و گفت که وی از تحقیقات داخلی بی بی سی در سال 1996 حذف شده است. بی بی سی می گوید از اظهارات جعلی عذرخواهی کرده است.

اسپنسر در پست های توییتری خود در روز یکشنبه ، گفت که او می داند بشیر از بیانیه های جعلی بانکی و غیر صداقت دیگر برای به دست آوردن مصاحبه با دیانا استفاده کرده است اما گفت “آنچه من فقط 2 هفته پیش فهمیدم … این است که بی بی سی نیز می دانست. نه تنها در مورد آن می دانستند ، بلکه آنها آن را پنهان کردند. “

ادعای وی پس از انتشار اسناد از بی بی سی در پی درخواست های تحت قانون آزادی اطلاعات از روزنامه نگاری که در مورد مصاحبه تحقیق کرده بود ، صورت گرفت.

مصاحبه پانوراما اولین اظهارات عمومی دیانا در مورد وصلت نابود شده او با چارلز بود ، اگرچه نویسنده اندرو مورتون گفت که او مخفیانه با کتاب خود در سال 1992 همکاری کرد که برای اولین بار نشان داد که چگونه در یک ازدواج ناخوشایند گرفتار شده است.