بهداشت کانادا واکسن COfID-19 Pfizer را تأیید می کند

محتوای مقاله ادامه داشت

“كانادایی ها می توانند به روند دقیق بررسی ما اطمینان داشته باشند و این واكسن تنها پس از ارزیابی كامل شواهد نشان داده است كه این ماده از استانداردهای دقیق بهداشت كانادا برای ایمنی ، اثر بخشی و كیفیت برخوردار است.”

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=9blsn5TAlvs

شارما گفت اگرچه مصرف هر نوع دارویی هرگز خطر صفر ندارد ، اما بهداشت کانادا اطمینان دارد که فواید واکسن در محافظت از افراد در برابر COVID-19 بیش از هر خطری است.

واکنشهای جانبی به واکسن عمدتاً درد در محل تزریق و به دنبال آن خستگی و سردرد بوده است.

داگ فورد ، نخست وزیر انتاریو ، استان او امروز صبح 1،890 مورد جدید COVID-19 را ثبت کرد و 28 نفر را به تعداد کشته شدگان اضافه کرد ، آن را “اخبار خارق العاده” خواند.

وی در بیانیه ای گفت: “به محض ورود واكسن ها به خاک انتاریو ، ما آماده تحویل و تجویز آنها خواهیم بود.” “دوستان ، نور انتهای تونل روشن تر می شود.”

کانادا سومین کشور در جهان است که واکسن Pfizer / BioNTech را نور سبز می کند.

انگلستان روز سه شنبه پس از هفته گذشته اولین كاری را كه مصرف آن را تأیید كرد ، شروع به تلقیح كرد. پادشاهی بحرین جمعه گذشته آن را تصویب کرد.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=TCjmnnuj3pI

سازمان غذا و دارو در ایالات متحده روز سه شنبه اعلام کرد معتقد است این واکسن ایمن و م effectiveثر است. رگولاتورها قرار است روز پنجشنبه برای تصمیم گیری در مورد اجازه دادن به آن برای استفاده اضطراری دیدار کنند.

انگلیس هشدار داد که دو نفر در روز اول واکسیناسیون واکنشهای آلرژیک شدید نشان دادند. واکنش ها در حال بررسی است و انگلستان از افرادی که مستعد واکنش های شدید آلرژیک هستند خواسته است تاکنون واکسن دریافت نکنند. طبق گفته مقامات انگلیس ، این دو بیمار در حال بهبود هستند.