بررسی هاردهای سرور اچ پی (HPE)

هارد Elements برای تامین انرژی خود نیازی به آداپتور و یا منبع تغذیه نداشته و می تواند برق مصرفی خود را تنها از پورت USB همراه هارد تامین نمایید. اگر قصد استفاده از این درایوها در محیطهای عملیاتی سنگین و یا لوکال استوریجها داشته باشید، میتوانید آنها را با رسانههای سنتی که دیسک گردان داشتند مقایسه کنید، نتیجه این است که قطعا توان عملیاتی بسیار بالا در I/O، زمان تاخیر بسیار عالی، مصرف برق پایین، قابلیت اطمینان بسیار بالا، خواندن و نوشتن سریعتری خواهید داشت. اگر شما در محل کار خود ، فضای رک ندارید ، ML110 Gen9 بهترین گزینه می باشد . ولی این سرور را هم در صورت نیاز میتوان درون رک قرار داد و با انجام این کار سرور باعث اشغال شدن ۵ یونیت از رک خواهد شد . این فناوری که در فلش مموریها و گوشیهای هوشمند هم مشاهده شده؛ البته در هرکدام از این موارد، نوع و تنظیمات آنها یکسان نیست. با این وجود ، عدم موفقیت یک هارد در این پیکربندی رید RAID به معنای تحت تأثیر قرار گرفتن کل آرایه است – به همین دلیل شما قادر نخواهید بود آن را مجدداً بازسازی کنید.

این هارد سرور اچ پی 300 گیگ به دلیل قیمت پایین و کارایی بالا میتواند نیازهای سرور شما (حتی سرور g9) را با هزینه ای بسیار پایین برطرف نماید. عیب دیگری که این سرورها دارند در مدیریت کابل هایی است که به آنها متصل می شوند ، تقریبا اینگونه سرورها هیچگونه مدیریتی بر روی کابل هایی که به آنها متصل می شوند ندارند بر خلاف سرورهای تیغه ای و Rack Mount که مدیریت نسبتا خوبی بر روی کابل های اتصالی به خود دارند. تقریبا هیچ مشاور یا فروشنده متخصص سرور استفاده از هارد دیسکهای معمولی را به شما پیشنهاد نخواهد کرد. در حالت اختصاصی میتوان IOPS را به سرعت در دقیقه یک موتور در ماشین تشبیه کرد. بله این سرور می تواند از تمامی نرم افزارها، فریمورها و دیگر اپلیکیشن های اختصاصی برای مدیریت، نظارت و امنیت شبکه استفاده کند. با سرور ML350e Gen8 دیتاسنتر خود را بگونه ای طراحی کنید که تمامی اهداف امروز و آینده شما را بسازد .این سرور از معدود سرور های سری Gen8 میباشد که توسط شرکت اچ پی به فروش میرسد .این سرور از سری سرور های ایستاده ی شرکت اچ پی میباشد . پردازنده های اینتل زئون چهار هسته ای سری E3-1200 v5 برای ترکیبی از بهترین کارایی ها، امکانات ، هزینه و بهره وری طراحی شده اند .این سرور همچنین پردازنده های intel Pentium و intel core i3 دو هسته ای را پشتیبانی می کند .

ML150 Gen9 از سری سرورهای ایستاده شرکت HP می باشد که می توان در صورت نیاز از آن به صورت رکمونت هم استفاده شود و در این حالت ۵ یونیت از رک اشغال می شود .ML150 Gen9 می تواند تا دو پردازنده از خانواده زئون E5-2600 V4 را تا ۳۶ هسته پشتیبانی کند . نمیتوان گفت در کارایی چیزی کمتر از سری های DL دارند و حتی می توان در حد سری های DL نیز بتوان همچنین کانفیگی را پیاده ساز ی کرد اما بهترین مزیت این سری ها عدم وابستگی آنها به رک بوده و میتوانند در شرکت های معمولی و کوچک راه حل های مناسبی باشند البته میتوان گفت همچنین برای استفاده نیازی به رک ندارند وبه صورت Tower قرار میگیرند. در آخر باید گفت که باز هم HP ، سرور ML110 Gen9 را با این همه تغییر نسبت به نسل پیشین کاملآ مقرون به صرفه وارد بازار جهانی کرده تا در نهایت محبوبیت خود را از دست ندهد . شاید بتوان گفت یکی از مهترین معیار های که در خرید یک سرور اچ پی باید مد نظر قرار بدهید نوع تاور و نوع رک مونت بودن سرور های مورد نظر میباشد .البته شاید در نگاه اول کمی خنده دار بنظر برسد اما مهمترین نکته در خرید سرور اچ پی این مورد میباشد.یک زیر ساخت قوی با قابلیت انعطاف پذیری بالا، موجب افزایش کارایی شده و دنیای جدید را به زیر ساخت های شما خواهد داد، همچنین زمینه استفاده از فناوری های جدید در آینده را نیز فراهم کرده و شما میتوانید با یک انتخاب مناسب سرور اچ پی ای برای چندین سال آینده خود تامین کنید.

این سرورها به همراه مجموعه ای از ابزارهای مختلف برای مدیریت ، ذخیره سازی اطلاعات و تچهیزات جانبی، قابلیت ارائه سرویس های مورد نیاز برای سازمانها و محیط های کاری با کیفیت فوق را دارا می باشد. سکتور مفهوم منطقی است که بر اساس Servo گذاری که روی هارد گذاشته شده، یعنی آدرس دهی که شرکت سازنده در هارد تعبیه کرده، هارد دیسک به دایره های غیر هم شعاعِ غیرمتقاطع تبدیل میشود که ۶۳ تا ۶۳ تا به صورت سیلندرهای مختلف از هم جدا شدهاند. آنها برای ارائه عملکرد و اطمینان مناسب طراحی هارد سرور مشهد شدهاند. سرورهای Tower و Rackmount در مدلهای۱۰۰، ۳۰۰ و ۵۰۰ ارائه شده لست. HPE ProLiant ML10 Gen9 به صورت برجسته ، سرورهای ایستاده (Tower Server) تک پردازنده را در بازار رقابتی قیمت هدف قرار داده است .استفاده آسان در ارتقای تجارت های کوچک و مدیریت از راه دور در زمینه های دفتری از خصوصیات این سرور می باشد. از دیگر مزایای این سرور جمع و جور می توان به استفاده از آن جهت برنامه کاربردی با پایگاه داده(Data Base) کوچک اشاره کرد .

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد فروش هارد سرور اصفهان لطفا به بازدید از وب سایت ما.