بایدن برای کاخ سفید برنامه ریزی می کند در حالی که ترامپ تجمع هایی در اعتراض به از دست دادن انتخابات خود را برنامه ریزی می کند

محتوای مقاله ادامه داشت

با این حال بسیاری از طرفداران ترامپ از پذیرش شکست خودداری کرده اند. خارج از پایتخت ایالت پنسیلوانیا در هریسبورگ ، لین نستر ، 53 ساله ، اظهار داشت که وی به رکورد تعداد آراots پستی امسال ضبط کرده است. وی گفت: “من معتقدم روند ارسال نامه در واقع قانونی نیست.”

پنسیلوانیا بدون هیچ بهانه ای رای غیابی را صادر می کند ، به هر رأی دهنده اجازه می دهد رای گیری از طریق پست را انتخاب کند.

رای گیری زودهنگام از طریق پست یا شخصاً به دلیل نگرانی رای دهندگان در مورد شیوع ویروس کرونا ، در سال جاری رکورد زد.

کوین مک کارتی ، جمهوریخواه ارشد مجلس نمایندگان ، گفت که باید اجازه داده شود تا چالش های حقوقی انجام شود. وی در فاکس نیوز گفت: “پس از آن و فقط در این صورت ، آمریکا تصمیم خواهد گرفت که چه کسی برنده مسابقه شود.”

اما سناتور میت رامنی ، نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال 2012 جمهوری خواه ، در برنامه “دولت اتحادیه” CNN گفت که ادعاهای تقلب بدون پشتوانه ترامپ به دموکراسی آسیب می رساند.

رامنی گفت: “من ترجیح می دهم که دنیا شاهد عزیمت با عزت بیشتری باشد ، اما این فقط در طبیعت مرد نیست.”

رئیس جمهور سابق جمهوری خواه جورج دبلیو بوش در بیانیه ای گفت که با بایدن صحبت کرده و پیروزی وی را تبریک گفته است.

بوش گفت: “گرچه ما اختلافات سیاسی داریم ، من می دانم که جو بایدن مرد خوبی است که فرصت خود را برای هدایت و اتحاد کشورمان بدست آورده است.”

برنامه های سیاست

بایدن نیم قرن را در زندگی عمومی به عنوان سناتور و معاون رئیس جمهور آمریکا سپری کرده است. او وقتی وارد کاخ سفید می شود ، پیرترین فردی است که دفتر را به عهده دارد ، 78 ساله خواهد بود. همسر نامزد وی ، سناتور آمریکایی کمالا هریس ، اولین زن ، اولین سیاه پوستان آمریکایی و اولین آمریکایی تبار آسیایی خواهد بود که به عنوان معاون رئیس جمهور ، دفتر شماره 2 این کشور خدمت می کند.