بازار فونت جهان؛ دانلود و خرید فونت تولید محتوا

از بابت طراحی سایت من تغریبا از سال 87 شروع کردم توی دوره کارشناسی ارشد اما قبل از اون چون من اصلا گرافیک نخونده بودم تا موقطع کارشناسی اصلا وارد حوزه تایپ و تایپو گرافی نشده بودم کلا شروع کارم نقاشی بوده نقاشی کار میکردم و به واسطه آشنایی با کامپیوتر اومدم سمت گرافیک اما سال 87 فکر کنم بود که اولین بار که برای مثلا ایام فراغت تابستان یه تایپ ساختم که اسمش بود یه تایپ نمایشی درست کردم و اون اولین تجربه کار با حروف بود تایپ دیزاین بود و بعدش به واسطه اینکه من پایمنامم رو موضوعش رو اختصاصی تایپو گرافی برداشته بودم و البته از قبلش هم یه جورایی میشه گفت تو دوره ارشد به یکباره اومده بودم سمت گرافقیک و کنکاو شده بودم راجب حروف و خیلی راجبش فکر میکردم و چیزایی رو با تحلیل و کنکاوی خودم متوجه شدم کهتوی کلاس ها درس نمیدادن وتوی مباحث هم بهش پرداخته نمیشد.

ایران نقش(iran naghsh) نقشی که تکراری نیست، نقشی که ماندگار است، نقشی که ایرانی باشه www.irnaghsh.ir ایران نقش irnaghsh.ir دانلود فایل لایه باز اینستاگرام با شروع فعالیت خود در زمینه گرافیک در زمینه تولید محتوا برای اینستاگرام در بازار گرافیک ایران ورود موفقیت آمیز و با قدرتی داشته است.

نقشی که تکراری نیست، نقشی که ماندگار است، نقشی که ایرانی باشه در سایت ایران نقش، الگوریتم شناسی الگوریتم های جدید در ایران سئو نمایندگی ایران نقش(نقشی که تکراری نیست)؛ استفاده از سایت ها و شبکه های اجتماعی به حدی رایج شده است که بسیاری از کسب و کارها ابتدا یک سایت عریض و طویل دایر می کنند و بعد تازه به صورت رسمی کار خود را از سر می گیرند.

iran font irfont.ir

iranfont Links to an external site.irfont.ir In Iran, as usual, the designer’s mental model for designing Persian fonts is Latin letters and fonts. For years, whenever designers have intended to design fonts, consciously, knowingly or unknowingly, without prior intention; They have been involuntarily looking at Latin letters and typing and have tried to translate the shape of Latin letters into Persian. The pen (computer) as art (all words, single letter forms, or physical form of the text) can be used to highlight the meaning of words, create a mood or symbol, shape a decorative motif, or evoke a sequence of visual memories. Latin letters in English fonts from the beginning to two small types; lower case and large; upper case or in other words the first letters of the sentence and the letters after the first letter of the sentence were divided. But Persian font and Arabic font take a different form by being at the beginning of the word or the middle or the end and finally alone. Latin fonts have been separated over time and each has a separate and glorious identity, while Persian fonts are related to each other and stick to the construction of the word. Persian fonts have inherently irregularities in appearance that calligraphers have arranged in the past to their personal taste. By eliminating this irregularity without thinking, especially in the letters of the text; Typing, Persian fonts lose their readability.
Geometric attitude and excessive simplification of Persian fonts and Latin type simulation can lead to the beauty and legibility of our type (Persian fonts). Trying to get closer to the Latin alphabet structure is futile, as the two languages ​​have no structural similarities. It is only by considering the irregularities and trying to solve them in the Persian calligraphy that successful text fonts or headline fonts can be achieved. Although designing a free Persian font in the form of a handwritten form is not an easy task, because it is not at all easy to design a font based on the script, but it may not be as complicated as designing a font based on the Nasta’liq script. Elizabeth Rasnik: Font; Typing is a term used for letters of the alphabet, numbers, and punctuation marks that together form words, sentences, and blocks of text. I believe that with font design; Typing face of combination letters that include two letters or even three letters, we are able to design new types of title letters to be efficient, effective, beautiful and completely original and luxurious Iranian fonts. New typesetting has resulted from changes in technology and ideologies. Some fonts that we know today as modern or advanced were invented decades ago. Font designers do not always categorize their designers into one style and portfolio.
Nature and characteristics of the font; Letters can have explicit or implicit properties, many of which are related to the form and style of the font. Explicit features go back to the direct and literary meaning of a sign. Design a bird similar to a bird. Implicit features have deeper meanings that are sub-level and often the result of cultural components such as ideas, values, behaviors, and attitudes. If we call a person a bird, it may indicate that he is a coward, but if we call a basketball player a bird, it is an implicit image of a person who rises in the air while playing. Like people, places and objects, fonts have qualities; How, explicit; They are obvious and implicit. An impartial observer can look at a font and make visual judgments about it outside of the serif’s contrast with the serif, thick, thin, or wide, compressed sections. In terms of application, paying attention to how fonts and fonts are used can tell the designer whether that font is trendy or not. Looking at the height of the X font and comparing it to other similar fonts and faces can help the designer measure its strength and volume relative to another font. Old Style fonts, with their soft serifs, are more handmade and older than similar fonts. Imagine a future where the font you use is directly related to your actual or legal appearance (inspiration should not always be available)

 

ایران فونت(irfont)

به پشت وانه اون کار ها پژوهشی اومدم سمکت اینکه خودمم تایپ درست کنم مثلا یادمه اون موقع که توجهم جلب شد به تایپ های نسخ ایرانی مثل مثلا نازنین و زر و میترا و این چیزا در حالی که اون زمان توی کلاس های طراحی حروف که بیشتر مثلا کار های هندسی میکردن یعنی تمایل ساخت تایپ سمت کار های هندسی بود و اینکه به این فونت ها هم یه نگاه مثلا دوستانه ای نم شد مثل اینکه همه مشکلات تایپو گرافی ایران تقصیر این فونت هاس و یه خصومتی هم حتی باهاش داشتن افتاده بودن به جونشون سال ها میومدن همه دستکاریش میکردن یه کسی ساده با تیتر یا با زر بلد مینوشت یه آدم معمولی محسوب میشد که آشنایی نداره با تایپو گرافی و مثلا اگه نقطه هاشون جابه جا میکردن یا دربو داغوهنش میکردن میگفتن حالا تایپو گرافی کردی به اون کارا میگفتن تایپو گرافی اما من احساس کردم که خب اون چیزی که جامعه داره باهاش میخونه بیشتر متن هارو این تایپ هاست وعلتت اینکه این همه تایپ کار شده اما موفق نشده و اصلا مردم ازش استفاده نمیکنن اینکه نمکیشه جایگزین این تایپ ها بشه الان مثلا نازنین ، زر، میترا یه تایپ های خوبی هستن همه دوسشون دارن خوانا هستن و اون سبک گرافیکشون هم دوست دارن ولی بقیه سعی میکنن که یه تایپ های کاملا نمایشی جدید بسازن

ایران فونت(iran font) بازار فونت ایران مدیون سبک و سیاق و قدمت 10 ساله ایران فونت می باشد www.irfont.ir ایران فونت irfont.ir دانلود فونت فارسی برای استعلام قیمت طراحی و خرید فونت فارسی، عربی و انگلیسی می توانید به راحتی از سایت فروشگاه فونت iran font استفاده کرده و تمامی نیاز های خوانایی خود در فضای مجازی را با بهترین قلم های فارسی، ایرانی بی نیاز کرده و در تولید محتوا یک سر و گردن از الباقی رقبا بالاتر باشید.

  • فونت فارسی(Persian font)
  • دانلود فونت فارسی(Download Persian font)

اونجا بود که اومدم یه چیزایی ساختم و تجربه کرد خیلی اولیه و ابتدایی و یادمه که اون موقع تماس گرفته بودم یا نرم افزاری مریم یادمه گفتن ما دیگه کلا تایپ جدید قبول نمکنیم چون تعداد زیادی نرمافزار داده بودن نرم افزار فارسی نویس که هرچی تایپ جدید بود گرفته بودن ریخته بودن توی اون کفتن مه قبول نمیکنیم اما اینو که مطرح کردم گفتن که چه جالب ما الان یکی دوساله به اینم نتیجه رسدیم و دقیقا متمرکز شدیم روی این موضوع و شما بیا که صحبت کنیم

فونت در محتوا شاه کلید افزودن تمایل ایرانیان به مطالعه است، به همان اندازه که نیاز به پیشرفت فناوری و دیجیتال مارکتینگ داریم به افزودن کیفی و کمی فونت فارسی نیز نیازمندیم، چرا که قلم زیربنای شکل گیری نوشتار است. نوشتاری که یکی از شاخصه‌های اصلی پیشرفت به شمار می‌آید. روزانه میلیون‌ها نوشتار در زمینه‌های گوناگون از طریق کتاب، روزنامه، پوستر، تلویزیون، کامپیوتر و طرق دیگر منتشر می‌شود. مدت زمان زیادی است که متن وسیله‌ی اصلی مبادله، انتقال، ویرایش و ثبت ایده‌هایمان می‌باشد.

لوگو پلاس(logoplus)

2

لوگوپلاس(logo plus) لوگو پلاس در ایران با بهترین متود طراحی لوگوتایپ و نماد های شرکتی www. logoplus.ir طراحی لوگو با سایتی که بیش از 15 سال قدمت دارد و در تمامی شهر های ایران خدمات طراحی انواع لوگو های ترند را در زمینه های مختلف فروشگاهی و تولید محتوا ارائه می دهد.

و باهم دیگه و دیگه ازونجا بود حالا اینم ناگفته نماند که دعوت شد ازم که تدریس کنم توی دانشگاه و از غذا درس طراحی حروفم به من میخورد ومن استقبال کردم ویه مقدارم به واسطه اون وارد فضای آموزش شدن یعنی با دانشجو هام کار تایپ میکردم و همین دیگه تا چند سال که کلا تمرکز کاریم بیشتر ازینکه خودم تایپ کار کنم این بود که با دانشجو ها تایپ طراحی کنیم تغریبا 5 -6 سال کار این بود تا اینکه فونت ایراتن شروع شد و یه مقدار موضوع اینکه خودمک بشینم و برای فروش فونت کار کنم جدی تر شد تغریبا از سال 92-93 حدودا 7 یا 8 سال پیش این موضوع که خودم تایپ طراحی کنم جدی تر شد که شد اولین تایپ ها مثل ایران و ایران سنس درست شد خیلی عالی مرسی ممنونم ما این گفتگو رو بیشتر برای این داریم برگزار میکنیم که کسایی که اول مسیر هستن یعنی ابتدای این هستن که میخوان طراحی تایپ بکنن و هنوز این مسیر بارشون خیلی واضح نیست و نمیدونن از کجا باشد شروع کنن و مسیر رو پیش برن میخوایم که راهنماییشون بکنیم به همین جهت با این سوال میخوایم شروع کنیم که شما به عنوان طراح تایپ چجوری این مسیر رو پیش میرید یعنی از ابتدای اینکه میخواید

لوگو پلاس به کارگیری استانداردهای جهانی و استفاده از نیروهای متخصص متعهد و خلاق تلاش دارد کسب و کار مشتریانش را با ارائه محصولات کیفی و پشتیبانی گسترده به عنوان شرکای تجاری خود ، توسعه دهد.

طراحى فونت فارسی

همونطور که توی استوریه ها بهش کردیم ما یه سری ریکشن از شما داشتیم در مورو یه سری از پست هامون که گویا ابتدای مسیر طراحی فونت که در واقع اینکه کاربر ها به چی احتیاج دارن و اینکه بخواید که کانسپت تعریف کنید بخواید که بریفت بنویسید و متناسب با این بریفت و کاسنپت بخواید فورم های حروف رو طراحی بکنید و جولو برید هنوز اونجوری که باید بهش مسلط نیستید بنابر این به نظرمون رسید که بیایک در موردش آموزش بزاریم و آموزش هم متفاوت باشه با اون چیزی که تا الان در صفحه ما میدید به همین خاطر از طراح های فونت خواستیم بیاین از تجریاتشون بگن و با ما بگن که در واقع اون ها دارن چه مسیری رو طی میکنن و چجوری دارن پیش میبرن جریان رو و از تجربایتشون استفاده کنیم قرار بود در رابطه با فونت های فارسی ایرانی عمومی صحبت کنیم ولی از شما کامنت گرفتیم که خیلی دوست دارید بدونیم فونت های فارسی ایرانی اختصاصی دارن چه مسیری رو طی میکنن و طراح های فونت چجوری دارن نیاز کارفرمارو توی فرم هاشون پیده میکنن بنابراین طراحانی که هر دو حوزه رو توش تجربه دارن رو ازشون استفاده میکنیم و تجربیاتشون رو با در میون میذارن و قطعا استفاده خواهیم کرد.

مشخص کنید که بازار الان به این تایپ احتیاج داره این تایپ چه ویژگی هایی برای این جایگاه خاص داشته باشه چجوری اون کانسپت رو تعریف یمکنید چجورسی بر اساس اون کانسپت چجوری فونت حروف رو طراحی میکنید و این دونه دونه تک تک حروف طراحی میشن و جولو میره آیا برای طراحیتون از تک حرف شرو.ع میکنید از جمله شروع میکنید؟ اصلا اتود شما چجوری هست؟  خب این خیلی سوال شد ببین اینکه چجوری شروع میکنم شرایط من خیلی شرایط خاصیه چون منم اصلا تایپ اخصاصی کار نکردم همه تایپ ها باری خودم بوده برای فروش عمومی بوده وبه جورایی مقدار زیادی از اون تایپ هایی که کار کردم در ادامه کار های قبلی بوده با اصلاح کار هایب قبلی بوده تفاوتش خیلی زیاد نیست اما شاید بشه از اولین تایپ هایی که شروع بزنمک هچجوری شروع میشده خب من نیاز سنجی میکنم با توجه به نیاز عمومی بازار و خب علاقه که خودم دارم یعنی اینکه الان چطور تایپی رو دوست دارم کار کنم یعنی فرضا ممکنه یه تایپی رو بازار بخواد اما من دوست داشته باشم.

3

به همن واقعا یه واقعیت پنهانی داره دیگه شاید اونا رنجشون یه خورده کم باشه واسه اینکه تمایز رو کمتر تشیخص بدن ولی واقعا یه سرنخی میده به آدم که یه خبری هست دیگه وقتی هم چند نفر گفتن مخصوصا واقعا یه خورده شبیه به هم هستن و دومش اینکه توی فونت های فارسی ایرانی لاتین واقعا خیلی جمعیت بیشتری دارن توسعه میدن نسبت به فونت فارسی از خیلی وقت قبل هم شروع کردن ما تاریخ فونت فارسیمون خیلی وقت نیست شروع شده هنوز اولاشیم هنوز داریم سعی میکنیم یه چیز درست بسازیم نه اینکه متفائوت باشه لزوما یه چیزایی که نیاز مردم رو جواب و کار بکنه نه اینکه صرفا متفاوت باشه توی دهه های آینده اگه اینجوری پیش بریم خداروشکمر من دارم بچه های میبینم که کارشون خوبه و میترسم اصن . ایده های خیلی عجیبی داره به نظرم چند ساله آینده خیلی خوب میشه خیلی فونت ها متنوع تر میشه خیلی خبر های خوبی میرسه درباره فونت فارسی خیلی عالی من نظرتون کامن هارو باز بکنیم که اگه سوالی هست بپرسن؟ اگه سوالی هست که بهش پرداخته نشده و دوست دارید بیشتر در موردش صحبت شده میتونید کامنت بکنید که ادامه گفتگو رو با کامن های شما داشته باشیم یه سوال بود درباره فونت های فارسی ایرانی دست نویس بود که خیلسی خط خوبید اره وچجوری میتونم اینو به فونت تبدیلش کنم.

لحن محتوا چیست و چگونه می تواند باعث جذب مشتری شود؟ بررسی انواع لحن در محتوا

که مثلا توی عربی هم بشه از رندوم استفاده کرد مثلا چندجور فرم طراحی میکنی وسا آ واسه ب واسه یه ترکیب مثل س ی اینهارو رندوم کنه برنامه قلم، تایپ و متن فارسی iran font برند “irfont” خودش جایگزین میکنه این یه خورده جدید تره توی همه برنامه قلم، تایپ و متن فارسی iran font برند “irfont” ها نیست مثلا توی ادوبی کار نمیکنه.

در صحبت های روزمره و حضوری، انتقال پیام به کمک حرکات بدن مثل صورت و دست و حالت ایستادن صورت می گیرد تا جایی که کارشناسان امر به آن زبان بدن گویند و 70 درصد انتقال پیام را به آن اختصاص داده اند؛ اما حالا که تبلیغات و انتقال پیام به محتوا نویسی محدود شده است، لحن های مختلف به گونه ای حرفه ای باید نوشته شوند تا جای خالی زبان بدن را پر کنند. صد درصد در شبکه های اجتماعی، لحن محتوا نوشتاری مختلف را دیده اید. در ادامه با لحن تولید محتوا بیشتر آشنا می شویم.

من نمونه هاشو دیدم توی لاتین خیلی جالبو جذاب بوده آره ترکیبات خیلی زیادی داره واسه ساخت وزن های بالا و پایینش مشکل داره چون اگه بخوایم به روال معمول بسازیمش باید یه وزن بالا بسیازیم یه وزن پایین بسازیم بعد دوباره گردش ها کنتراست ترمینال ها ابتادا و انمتها دندانه ها اینا همش مسئلس بعد یه چیزی هم وجود داره اینکه اگه به اندازه کافی نمونه داشته باشیم بازم وسواس خود طراح میره سمت اینکه یه فونتی شبیه فونت نحریری بسازه من اینرو دیدم چون ما نمونه هایی داشتیم که مثلا اگه دست خطش خوب مسیره سمت از لحاط طراحیم یره سمت فونت تحریری فونت دست نویس ایران فونت واقعی فعلا فقط فونت لیلا رو داریم من خودم چند بار وسوسه شدم فونت دستنویس بسازم ولی به علت مشکلاتی که گفتم دارهخ مخصوصا من با برنامه قلم، تایپ و متن فارسی است.

منبع: ایران فونت.

 

ایندکسر