این روند یک روند اشتباه است

از طرفی، در صنایع تازه تاسیس و در حال رشد این امکان وجود دارد تا با وبلاگ نویسی و راه اندازی فُروم فرصت های بسیاری برای ساخت لینک بیلدینگ به دست آورد. هر چقدر بیشتر بر روی شبکه خود کار کنید و دقیق تر آن را اجرا کنید امکان شناسایی آن بسیار پائین و در حد صفر است اما اگر در هنگام پیاده سازی عجله کنید و خطایی انجام دهد مطمئاً شناسایی آن راحت خواهد شد و کافیست گوگل آن را شناسائی کند آن وقت از کرده خود پشیمان خواهید شد ? . در رابطه با استراتژیهای کلاه سیاه، روشی که امروزه سودمند است ممکن است فردا کارساز نباشد. البته شایان ذکر است اگر مایلید در یک سایت تبلیغات متنی بدهید، با Nofollow سازی لینک می توانید دیگران نگران بوجود آمدن مشکلی برای سایت خود نباشید. این تاکتیک ها در طولانی مدت کارساز و موثر نخواهند بود، زیرا موتورهای جستجو همیشه به دنبال روشی برای متوقف کردن چنین جریاناتی هستند. البته در مواردی هم موثر واقع می شود و این برمیگرده به توانایی شما در سئو کردن یک نوشته. زیرا می تواند به راحتی باعث از دست رفتن جایگاه سایت شما در گوگل شود !

استفاده از تکنیک های کلاه سفید به این معناست که شما زیاد دچار دردسر نخواهید شد و ترافیک خود را از دست نمیدهید. سئوی کلاه سفید در برخی از موارد برای اینکه تاثیر بزرگی بر روی درآمد یا ترافیک داشته باشد به زمان زیادی نیاز دارد. این موضوع بدین معنی است که ترافیک و رتبه بندی ممکن است یک شبه افت کند. جواب این است که شما باید بک لینک ها را به صورت طبیعی دریافت کنید؛ یعنی مطالب جدید و کاربردی تولید کنید تا کاربران در سایت ها و وبلاگ های خود لینک های شما را قرار دهند. به طور کلی به لینک هایی که از سایت های دیگر به سایت شما داده می شوند بکلینک گفته می شود و در صورتی که شما از سایت خود به سایت دیگری لینک می دهید به آن سایت بک لینک داده اید. مثلاً هنگامی که از ۱۰ سایت به سایت ما با کلمه های کلیدی خرید بک لینک لینک داده شود; زمانی که ربات های گوگل لینک های دریافتی را شناسایی می کنند; به خاطر امتیاز هایی که از این سایت ها دریافت کردهاید از رقیبان خود سبقت می گیرید و در نتایج سرچ گوگل صعود می کنید.

پس همراه ما باشید. اگر می خواهید مشتریان وفاداری ایجاد کنید که نه تنها از شما خرید کنند، بلکه شما را به دوستان و آشنایان خود پیشنهاد نمایند، باید بر روی تاکتیک هایی تمرکز داشته باشید که تجربه کاربری خوبی در اختیار آن ها قرار می دهد. کلاکینگ: در این شیوه محتوایی که به موتورهای جستجو نشان داده می شود با چیزی که در اختیار کاربر قرار میگیرد متفاوت است. شما باید مطالب مفید و با کیفیت خود را ترویج داده و از منابع معتبر برای آن لینک بگیرید و نه از هر منبعی. اما آیا مطلب شما و یا لینکی که به آن داده شده از نظر گوگل با ارزش هستند؟ ارزشیابی کیفیت لینکهای خروجی و ورودی فرآیندی است که میتواند تا حد زیادی تضمین کننده ی موفقیت کمپین های سئو و بازاریابی شما باشد، اما انجام این فرایند چندان هم ساده نیست و در واقع چالش اصلی شما شناسایی لینک های معتبر از انواع فاقد اعتبار آنهاست.

اما بحث من در این مقاله چیز دیگری است. یک وب سایت ممکن است در ظاهر خوب و با کیفیت باشد ، اما این دلیلی بر خوب بودن کیفیت پوسته آن نخواهد بود . پیوندها همان چیزی هستند که وب را در بین رسانه ها منحصر به فرد می کند ، اما اگر سایت شما لینک خروجی(پیوندهای برون مرزی) ندارد ، بن بست است. تزریق لینکهای پنهان در سایتهایی که دچار مشکلات امنیتی هستند. نکته: اگر نمیتوانید برای خرید اکانت moz یا ahref هزینه کنید از ابزار وبمستر تولز استفاده کنید و لینکهای خارجی سایت را از بخش search traffics ، بخش links to your site و سپس گزینه download latest links دانلود کنید. در بخش لینک سازی دو بخش اصلی با عنوان های لینک سازی داخلی و خارجی داریم که این دو بخش تفاوت های مهم و اساسی با هم دارند. بیشتر کسب و کارها نمی توانند چنین خطراتی را برای سایت خود بپذیرد یا به طور مداوم به دنبال فرار از دست موتورهای جستجو باشند و در نهایت نیز به دام بیفتند.

این تکنیک ها به دنبال سوء استفاده از ضعفهای الگوریتمهای موتورهای جستجو هستند و دوست دارند از این روش برای رتبه بندی بالاتر سایت ها استفاده کنند. به عنوان مثال کسب و کار آفلاین ممکن است از یک روش خاص روابط عمومی برای افزایش آگاهی از برند استفاده کند که میتواند تاثیر منفی بر روی برند بگذارد و مشتریان احتمالی را از آن دور سازد. برای مثال ما می توانیم در ازای مبلغی ناچیز ریپورتاژ شما را در 30 تا از وبلاگ های با رتبه و قدیمی خود بازنشر بدهیم که بی شک تاثیر خیلی خوبی برای شما خواهد داشت و مهم ترین قسمت آن این است که دائمی هستند! این مزیت PBN ها است ، ما روی این امر کنترل داریم. ما پکیجهای بک لینک تخصصی هم برای این منظور ارائه می کنیم. در این مقاله قصد داریم تفاوت بک لینک فالو(follow) و نوفالو(nofollow) و تأثیر هریک در سئو را بیان کنیم.