ایالات متحده برنامه ای برای شروع عکس های واکسن Pfizer در ماه دسامبر در نظر گرفته است: آذر

محتوای مقاله ادامه داشت

اوایل روز سه شنبه ، آزر در CNBC گفت كه تصمیمات نهایی منوط به بررسی دقیق داده های اثر واكسن است.

بر اساس توصیه هایی که به دولت داده شده است ، احتمالاً با تلقیح سالمندان در خانه های سالمندان و مراکز کمک به زندگی ، کارکنان مراقبت های بهداشتی و اولین پاسخ دهندگان آغاز می شود ، هدف این است که این عکس ها تا پایان ژانویه کامل شود.

آنتونی فاوسی ، متخصص ارشد بیماری های عفونی ایالات متحده نیز در مصاحبه ای با MSNBC گفت که انتظار دارد دوزهای واکسن در ماه دسامبر برای گروه های با اولویت بالا در دسترس باشد.

آذر اظهار داشت که وی پیش بینی می کند به زودی واکسن های بیشتری برای محافظت در برابر COVID-19 از سوی شرکت های دیگر ، از جمله Moderna Inc ارائه شود ، که انتظار می رود نتایج موقت آزمایش واکسن تجربی خود را در پایان ماه اعلام کند.

آزار به CBNC گفت: “در پایان ماه مارس ، اوایل آوریل ، ما انتظار داریم که به اندازه کافی برای هر آمریکایی که مایل به واکسیناسیون هستند ، داشته باشیم.”

توزیع مواد ضد قارچی

آذر همچنین گفت كه دولت آمریكا توزیع درمان آنتی بادی الی لیلی و كو را از این هفته آغاز می كند ، ابتدا در مناطقی كه بیشترین تعداد بیماران COVID-19 در بیمارستان بستری هستند و موارد كلی.

این درمان که از طریق تزریق انجام می شود ، روز دوشنبه EUA دریافت کرد.

آذر گفت: “ما توزیع عادلانه را تضمین خواهیم کرد و به سختی با استانداران خود کار خواهیم کرد.” وی گفت كه دولت از همان روشی كه برای توزیع رمدزیویر استفاده می شود ، یك داروی ضد ویروسی از Gilead Sciences Inc است كه برای معالجه افراد بستری در COVID-19 استفاده می شود.