اگر COVID-19 مجبور به لغو شود ، NFL برنامه پلی آف 16 تیمی را تصویب می کند

محتوای مقاله

اگر باشگاه ها نتوانند به همین تعداد بازی در فصل منظم به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 ادامه دهند ، دارندگان NFL روز سه شنبه پیشنهادی را برای گسترش زمین بازی از 14 تیم به 16 تیم تصویب کردند.

این پیشنهاد ، که به اتفاق آرا تصویب شد ، یک برنامه اصلی برای اقتدار لیگ است زیرا هدف آن این است که فصل 2020 خود را طبق برنامه ، در میان افزایش مجدد موارد COVID-19 در سراسر ایالات متحده ، به اتمام برساند.

“راجر گودل ، کمیسیونر” روز سه شنبه بعد از جلسه مجازی لیگ به خبرنگاران گفت.

“ما متعهد هستیم که فصل را طبق برنامه به پایان برسانیم. قطعنامه امروز در صورت نیاز بخشی از برنامه ریزی های احتمالی ما بود.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=_QaUEFdwCkU

“این مصوبه امروز معیارهایی را برای صلاحیت بعد از فصل تعیین کرد در صورتی که همه باشگاه ها نتوانند به همان تعداد بازی در فصل منظم انجام دهند.”

NFL از ابتدای فصل تاکنون شاهد موارد مثبت COVID-19 در بین بازیکنان ، کارکنان و پرسنل بوده است که باعث تاخیر و برنامه ریزی مجدد بازی ها شده است ، اما تاکنون – طی 9 هفته رقابت – هیچ بازی به طور کامل لغو نشده است.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=DKs0TsZ-90U

این لیگ هفته گذشته پروتکل های ایمنی COVID-19 خود را افزایش داد و به تیم ها دستور داد استفاده از پوشش های صورت را گسترش دهند و قسمت حاشیه را گسترش دهند. این همچنین از انتخاب پیش نویس دور ششم لاس وگاس برای نقض مکرر سلب شد.