اولین عکس های واکسن Pfizer که دقیقاً در سایت های زایمان گرفته می شود ، نه در خانه های LTC: تام

محتوای مقاله ادامه داشت

اولین دوزهای واکسن Pfizer در کانادا از مقدار زیادی در کارخانه این شرکت در بلژیک تولید می شود.

تام می گوید خبر مهیج واکسن مورد استقبال است اما هشدار می دهد مدتی طول می کشد تا دوزهای کافی برای کنترل بیماری همه گیر COVID-19 تزریق شود.

وی گفت ، طبق آمارهای روز دوشنبه ، در حال حاضر بیش از 71000 مورد فعال COVID-19 در سراسر کشور وجود دارد و به طور متوسط ​​92 نفر هر روز در اثر بیماری در حال مرگ هستند. بیمارستان های بسیاری از استان ها فشار همه گیری را احساس می کنند ، به طوری که بیش از 2680 نفر تحت درمان COVID-19 در بیمارستان ها تحت درمان قرار می گیرند ، تقریباً یک پنجم بیماران تحت مراقبت های ویژه.

وضعیت به ویژه در آلبرتا بد است ، جایی که از روز سه شنبه ، بیش از 21000 مورد فعال با 654 نفر در بیمارستان وجود دارد – 112 نفر از آنها تحت مراقبت های ویژه قرار دارند. نرخ بستری در بیمارستان از اول نوامبر 371 درصد افزایش یافته است.

هفته ها است که پزشکان و مخالفان از نخست وزیر جیسون کنی خواسته اند اقدامات سختگیرانه تری را برای جلوگیری از گسترش سریع اقدامات صورت گیرد. اما کنی رویکردی هدفمندتر را برگزید و به رستوران ها و سایر مشاغل اجازه داد در حالی که تعداد مشتری خود را محدود می کنند ، باز بمانند.

روز سه شنبه ، او تا حدی رها کرد ، رستوران ها و بارها را به تحویل یا بیرون بردن محدود کرد و قمارخانه ها و سالن های ورزشی را تعطیل کرد. وی همچنین دستور داد مراکز تفریحی ، کتابخانه ها ، تئاترها و ارائه دهندگان خدمات شخصی ، مانند آرایشگاه ها ، آرایشگاه ها و میخ های میخ تعطیل شوند.

فروشگاه های خرده فروشی و کلیساها مجاز هستند با ظرفیت 15 درصد باز بمانند ، اما اکنون ماسک ها در سراسر کشور در فضاهای عمومی داخلی اجباری هستند و مردم نمی توانند با دیگران در خارج از خانه خود و در هر مکان اجتماع اجتماعی کنند.