انگلیس به افراد مبتلا به آلرژی جدی هشدار می دهد که پس از دو واکنش جانبی از واکسن Pfizer پرهیز کنند

محتوای مقاله ادامه داشت

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم انجام نشد

https://www.youtube.com/watch؟v=9blsn5TAlvs

“هر دو در حال بهبود هستند.”

MHRA گفت که به دنبال اطلاعات بیشتر خواهد بود و Pfizer و BioNTech گفتند که آنها از تحقیقات MHRA پشتیبانی می کنند.

آژانس تنظیم کننده داروها و محصولات بهداشتی (MHRA) اولین بار در جهان این واکسن را که هفته گذشته توسط BioNTech و Pfizer آلمان تولید شده بود ، تأیید کرد ، در حالی که سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و آژانس دارویی اروپا (EMA) همچنان به ارزیابی داده ها

“عصر گذشته ، ما در حال بررسی دو گزارش مورد از واکنش های آلرژیک بودیم. ما از آزمایشات بالینی بسیار گسترده می دانیم که این ویژگی خاصی نبود. “رئیس اجرایی MHRA ، جون راین به نمایندگان مجلس گفت.

فایزر گفته است افرادی که سابقه واکنشهای آلرژیک شدید دارند از آزمایشات مرحله آخر خود حذف شدند.

FDA اسناد را روز سه شنبه در آماده سازی جلسه کمیته مشورتی در روز پنجشنبه منتشر کرد و گفت که داده های مربوط به کارایی و ایمنی واکسن Pfizer انتظارات آن را برای مجوز برآورده می کند.

در این سند توجیهی گفته شده است که 0.63٪ افراد گروه واکسن و 0.51٪ گروه دارونما واکنشهای آلرژیک احتمالی را در آزمایشات گزارش کرده اند ، که به گفته پیتر اوپنشاو ، استاد پزشکی تجربی در کالج امپریال لندن ، تعداد بسیار کمی است.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم انجام نشد

https://www.youtube.com/watch؟v=y5Tlemjatww

وی گفت: “این واقعیت که ما به زودی در مورد این دو واکنش آلرژیک می دانیم و تنظیم کننده برای انجام توصیه های پیشگیرانه نسبت به این موضوع اقدام کرده نشان می دهد که این سیستم نظارت به خوبی کار می کند.”