انواع لوله های جداری در حفاری – دریلینگ استور

مناسب برای نصب و راه اندازی زمین، لوله های تحویل معمولا بسیار انعطاف پذیر نیست و بنابراین اتصالات را می توان برای هدایت جریان لوله در اطراف گوشه استفاده می شود. طول عمر این لولههای پلی اتیلن آبیاری به دلیل استفاده از مواد اولیه مناسب بسیار بالا بوده و برای مدت 100 سال کار مداوم در خطوط اصلی و فرعی شبکههای آبیاری قابل استفاده میباشند. معمولاً قبل از سال ۱۹۶۰ برای تخلیه عمودی ، پشته های تخلیه و گاهی خطوط افقی تخلیه استفاده می شود. لوله بدون درز، لولهای فلزی است که به جوشکاری متکی نیست و معمولاً از طریق چندین فرآیند مختلف تشکیل میشود.

فاصله ی معمولی برای سبزیجات 12 اینچ، اما 8 اینچ یا 4 اینچ قابل قبول است. سیستم آبیاری قطره آب را به هر گیاه از طریق یک نوار پلی اتیلن نازک (یا لوله) با سوراخ های کوچک به طور مرتب فاصله می گیرد، که به نام فرستنده ها نامیده می شود. در صورتی که یک فاصله بزرگتر از حد مجاز (18 اینچ) در خاک های شنی استفاده می شود، ممکن است بخش های خشک خاک ممکن است بین فرستنده های متوالی ایجاد شوند. آنها به طور معمول در برنامه های هوافضا مورد استفاده قرار می گیرند که در آن ممکن است درجه حرارت سینک های حرارتی بیش از دمای تبخیر کننده لوله حرارتی به دلیل تابش خورشیدی باشد.

چنانچه محل پيوند به صورت كاملاً عمودي و سرتوپي رو به بالا باشد نيازي به كمربند سرب ريزي نيست اما اگر محل پيوند افقي يا مايل يا سرتوپي رو به پايين باشد استفاده از كمربند سرب ريزي ضروري است و بايد با استفاده از كمربندهاي نخ سوز يا لاستيكي يا فلزي يا گل رس با ايجاد مسير سرب ريزي عمل سرب ريزي را انجام داد .

این شیوه لوله کشی با استفاده از لولههای پلاستیکی انجام میپذیرد. لولههای اصلی و نیمه اصلی در شبکههای آبیاری تحت فشار از این نوع لولههای پلی اتیلن میباشند که تا سایز 110 لولهها به صورت کلاف تولید میشوند و لولههای کلاف هزینه جوشکاری و اتصال را به صورت قابل ملاحظهای کاهش میدهند.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد لوله استیل بدون درز قیمت لطفا از صفحه ما بخواهید.