انتخابات ایالات متحده: بایدن با پیروزی در برابر ترامپ ، برای پیروزی در انتخابات آماده شد

محتوای مقاله ادامه داشت

هنوز هزاران رأی برای شمارش آرا مشخص نشده بود ، اما زمان مشخص شدن مسابقه مشخص نبود ، هرچند انتظار می رود روز شنبه به روزرسانی های بعدی انجام شود.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=1ayoQed9XJs

اختلافات در این کشور در پاسخ آمریکایی ها به شمارش آرا و تأخیر مشخص بود.

در حالی که حامیان بایدن در خیابانهای فیلادلفیا با شنیدن اینکه نامزدشان در ایالت خود جلوتر است می رقصیدند ، طرفداران مسلح ترامپ در ققنوس و دیترویت گفتند که انتخابات به سرقت رفته است. ده ها تظاهرات برای روز شنبه تحت عنوان “Stop the Steal” برنامه ریزی شده بود.

طبق نظرسنجی رویترز / ایپسوس که روز پنجشنبه منتشر شد ، حدود 30 درصد جمهوری خواهان ادعای ترامپ در مورد پیروزی وی در انتخابات را می پذیرند ، اگرچه اکثریت دو حزب آمریکایی ها این را قبول ندارند.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=wiW4lCP8x8w

اگرچه رای عمومی نتیجه را تعیین نمی کند ، بایدن با 4.18 میلیون رأی در سراسر کشور از رکورد 147 میلیون بازیگر ، ترامپ را رهبری می کند. وی روز جمعه گفت كه آمریكایی ها به او مأموریت داده اند كه با بیماری همه گیر ، اقتصاد درگیر ، تغییرات آب و هوا و نژادپرستی سیستمی مقابله كند.

بایدن با طرح سومین پیشنهاد خود برای کاخ سفید در یک کار سیاسی که پنج دهه طول کشید ، گفت: “آنها روشن ساختند که آنها می خواهند کشور دور هم جمع شود و از هم جدا نشود.”

ترامپ در برنامه عمومی خود برای روز شنبه چیزی ندارد. وی در بیانیه صادر شده توسط مبارزات انتخاباتی خود در روز جمعه گفت که “تمام آرا legal قانونی باید شمارش شود و همه آرا illegal غیرقانونی نباید شمارش شوند” ، در حالی که دموکرات ها را به مقاومت در برابر این درخواست متهم کرد.

قاضی دادگاه عالی ایالات متحده ساموئل آلیتو به هیئت های انتخابات شهرستان در پنسیلوانیا دستور داده است تا دستورالعمل ایالتی را برای جدا کردن برگه های رایانامه ای که پس از ساعت 8 عصر روز انتخابات از سایر رای گیری ها جدا می شود ، دنبال کنند. کتی بووکوار ، مسئول ارشد انتخابات پنسیلوانیا ، گفته است که آرا late دیررس تعداد کمی از آرا in عمومی در این ایالت است.