اعضای خدمه «مأموریت: غیرممکن» از تام کروز در مورد قوانین مربوط به کووید دفاع می کنند

محتوای مقاله

گروهی از خدمه ماموریت: غیرممکن از طغیان افشا شده تام کروز در مورد نادیده گرفتن پروتکل های کووید در صحنه فیلمبرداری دفاع کرده و اصرار دارند که او حق دارد ناراحت شود.

محتوای مقاله

ستاره سینما در نواری که درباره نقض بهداشت و ایمنی خشمگین بود گرفتار شد و نظرات او توسط سردبیران The Sun به صورت آنلاین منتشر شد که منجر به واکنش شدید برخی و صحبت در مورد استعفای اعضای خدمه شد.

اما حالا برخی از همکارانش به دفاع از او می آیند.

منبعی از تولیدات بریتانیا در پشت قسمت هفتم این مجموعه فیلم به مجله People می گوید: «توصیف سخت است که او تا چه حد بر ساخت هر فیلمی به بهترین شکل ممکن متمرکز است. فیلم های ماموریت غیرممکن برای او بسیار خاص هستند. آنها فیلم های “او” هستند.

پوزش می طلبیم، اما این ویدیو بارگیری نشد.

«تام به تنظیم پروتکل کووید کمک کرد. البته وقتی پروتکل خراب می شود شخصاً آن را می گیرد. در تمام سال‌های فیلمبرداری سریال Mission: Impossible، هیچ‌کس حتی صدای بلند کردن صدای تام را نشنیده است. او معمولاً فقط بر روی فیلمبرداری تمرکز لیزری دارد. اگرچه این فیلم بسیار متفاوت است. او باید فیلمبرداری کند و در عین حال مطمئن شود که همه در امنیت هستند.»

منبع دیگری می‌افزاید: «تمام زندگی تام کار اوست. او فشار را احساس می کند که اکنون چقدر چیزها ترسناک به نظر می رسند. او هیچ گونه اختلال بیشتری نمی خواهد. خیلی چیزها در خطر است. وقتی چیزی را کمتر از حرفه ای می بیند، می خواهد آن را درست کند.»

پوزش می طلبیم، اما این ویدیو بارگیری نشد.

کروز در سخنان فاش شده خود، اعضای خدمه را تهدید کرد که اگر ببیند دستورالعمل‌هایی را که برای محافظت از همه افراد سر صحنه در برابر کووید، نادیده می‌گیرند، اخراج خواهد کرد.