اسلحه 007 شان کانری از ستاره های “Dr.No” در حراج هالیوود

محتوای مقاله

لس آنجلس – اسلحه ای که مرحوم شان کانری در اولین فیلم جیمز باند از آن استفاده کرده است جذابیت ستاره در حراج هالیوود در ماه آینده است.

اسلحه نیمه اتوماتیک Walther PP ، که به همراه مدل کوچکتر آن PPK ، به یکی از بهترین تصاویر شناخته شده فیلم تبدیل شده است ، انتظار می رود که در حراجهای جولین در بورلی هیلز در تاریخ 6 دسامبر 150 تا 200 هزار دلار فروش کند ، خانه حراج روز دوشنبه گفت .

اسلحه غیرفعال شده توسط کانری در “Dr. نه “در سال 1962. كانری ، كه نقش جیمز باند را روی صحنه داشت ، در 31 اكتبر در سن 90 سالگی درگذشت.

مارتین نولان ، مدیر اجرایی مزایده های جولین ، در بیانیه ای گفت: “شبح 007 که این اسلحه را در دست دارد ، تبدیل به نمادین ترین تصویر فرانچایز جیمز باند و یکی از شناخته شده ترین منابع فرهنگ پاپ در تمام دوران ها خواهد شد.”

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=iUTTzwbc3aU

جولین گفت ، این تپانچه از منبع اصلی تولید فیلم زره پوش فیلم سینمایی BAPTY در انگلستان تهیه شده است که در حراج آن را در سال 2006 فروخت.

این اسلحه مهمترین کالای 500 یادداشت یادبود هالیوود است که شامل کلاه ایمنی تام کروز در “تاپ گان” و اولین لباسی که میشل اوباما بانوی اول سابق آمریکا به حراج می پوشد نیز می باشد.