اتحادیه اروپا اتحاد جدید پس از ترامپ با ایالات متحده را در برابر تهدید چین پیشنهاد می کند: FT

محتوای مقاله

فایننشال تایمز روز یکشنبه با استناد به پیش نویس طرحی گزارش داد که اتحادیه اروپا در تلاش است تا اتحادیه جدید با ایالات متحده ایجاد کند تا تنش های دوران ترامپ را دفن کند و چالش های مطرح شده توسط چین را برآورده کند.

FT گفت: این طرح پیشنهاد می کند روابط با جبهه های مشترک در مورد موضوعات از مقررات دیجیتال تا مقابله با بیماری همه گیر COVID-19 بازسازی شود.

روابط ایالات متحده و اروپا در دوران رئیس جمهور دونالد ترامپ تیره شده است. اتحادیه اروپا و بیشتر کشورهای اتحادیه به جو بایدن رئیس جمهور منتخب این کشور تبریک گفته اند.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=sEmLco4KHWY

FT با استناد به پیش نویس این طرح اظهار داشت: “به عنوان جوامع دموکراتیک باز و اقتصاد بازار ، اتحادیه اروپا و ایالات متحده در مورد چالش استراتژیک ارائه شده توسط ابراز وجود بین المللی چین توافق دارند ، حتی اگر ما همیشه در مورد بهترین راه برای حل این مسئله توافق نکنیم.” .

این روزنامه اضافه كرد ، این طرح كه برای تأیید رهبران كشور در جلسه 10 تا 11 دسامبر ارائه خواهد شد ، پیشنهاد كرد كه دستور كار جدید فرا آتلانتیك در اجلاس اتحادیه اروپا و آمریكا در نیمه اول سال 2021 ارائه شود.

در اوایل ماه نوامبر ، اتحادیه اروپا برای تلافی یارانه های ایالات متحده به بوئینگ تعرفه هایی را برای واردات 4 میلیارد دلار ایالات متحده وضع کرد اما اظهار داشت که امیدوار است که در روابط تجاری تحت بایدن بهبود یابد.

والدیس دومبروسکیس ، رئیس بازرگانی اتحادیه اروپا پیشتر گفته بود که کمیسیون اروپا ، که سیاست تجارت 27 کشور عضو اتحادیه اروپا را هماهنگ می کند ، با تیم بایدن تماس غیررسمی برقرار کرده است.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=wPpVysvOZ4c