اتاوا می گوید پشتیبانی فدرال از صنعت هواپیمایی منوط به بازپرداخت مشتری است

محتوای مقاله ادامه داشت

جک گفت: “این تپانچه استارتر است ، اما به هیچ وجه یک واقعیت عملی نیست.” “ما این مذاکرات را از نزدیک مشاهده خواهیم کرد. اکنون یک تعهد مشخص و ثبت شده از جانب دولت وجود دارد که انتظار داریم آنها از آن احترام بگذارند. “

برخلاف مقامات کانادایی ، کمیسیون اروپا و وزارت حمل و نقل ایالات متحده از شرکت های هواپیمایی خواسته اند مسافران پروازهای لغو شده را پس بگیرند.

كشورهاي آمريكايي و اروپايي از جمله فرانسه و آلمان نيز ميلياردها دلار كمك مالي به شركت هاي حمل و نقل مشكل ارائه كرده اند. اتاوا هیچ كمك ویژه صنعت را به شركت های هواپیمایی ارائه نداده است.

این بیماری همه گیر صنعت هواپیمایی را ویران کرده است ، میلیاردها دلار ضرر برای شرکت های هواپیمایی کانادایی در میان پروازهای زمینی و مرزهای بین المللی فشرده.

طبق برآوردهای ماه مه انجمن حمل و نقل هوایی بین المللی ، درآمد شرکت های هواپیمایی کانادایی در سال 2020 14.6 میلیارد دلار یا 43 درصد نسبت به سال گذشته کاهش خواهد یافت.

منتقد محافظه کار حمل و نقل ، استفانی کوزی ، به دولت حمله کرد که زودتر کار نمی کند در حالی که خاطرنشان کرد که گارنو یک جدول زمانی برای آماده شدن بسته کمک برای صنعت هواپیمایی ارائه نکرده است.

کوزی در توییتر خود نوشت: “دولت ترودو قبلاً کانادایی های وابسته به بخش هواپیمایی را ماه ها در انتظار نگه داشته است.”

“محافظه کاران تلاش خواهند کرد تا اطمینان حاصل کنند که برنامه دولت لیبرال منافع کارگران و مسافران را در اولویت قرار می دهد و به بخش هواپیمایی ما اجازه می دهد تا بهبود یابد.”