آیا میدانید بهترین کرم های ضد آفتاب ایرانی کدامند؟

این کرم توسط شرکت آراشیمی پارس و با همکاری شرکت معتبر فرانسوی با نام تجاری پرودرما تاسیس گردیده است . برند معروف دکتر ژیلا با نام شرکت آوند فر ، برترین شركت تولید كننده محصولات آرایشی و بهداشتی درسراسر ایران است . یکی از برندهای مطرح و با کیفیت ایرانی کرم ضد آفتاب پریم است و از برندهای محبوب لابراتوار دکتر اخوی است و در سال 1369 تاسیس شده است . ضد آفتابها جزو محصولات بدون نسخه هستند و در ۹شکل لوسیون، کرم، روغن، استیک، پماد، ژل، مایع، اسپری و پد در داروخانهها عرضه میشوند و اگر به درستی مصرف شوند میتوانند تاحدزیادی مانع اشعه فرابنفش آفتاب و اثرات منفی آن برپوست گردند.

بعد از این تاریخ، برای پیشگیری از آسیب رسیدن به پوست، از مصرف کرم اجتناب کنید. این نکات را موقع انتخاب کرم باید در نظر داشته باشید تا بهترین محصول را انتخاب کنید. این محصول فاقد چربی است و برای افراد برای پوست های چرب مناسب است همچنین کرم ضد آفتاب رنگی پریم با پوشش دهی بالا تیرگی و لک های پوست را می پوشاند این کرم ضد آفتاب دارای محافظ قوی در برابر امواج UVA و UVB واشعه مادون قرمز IR است . کرم رنگی ضد آفتاب مای با پوشش دهی طبیعی و جذاب مناسب آرایش روزانه است .

این کرم ضد آفتاب حاوی رنگدانه بوده و به عنوان پایه آرایش میتواند استفاده شود. در ادامه، مهمترین ویژگیهای کرم های ضد آفتاب را عنوان میکنیم. فرمولاسیون و مواد اولیه محصولات شون توسط شرکت آلمانی تهیه می شود و تولید آن با کشور ایران است ، این کرم با SPF 50 دارای محافظی قوی در برابر اشعه ها UVB/UVA/IR است و همچنین از پیری پوست و لکه های پوستی جلوگیری می کند . همچنین دارای خاصیت ضد میکروبی و ضد آکنه نیز هست . از عصاره هاى نظیر آلوئه ورا و جوانه گندم در ساخت این کرم ضد آفتاب استفاده شده است كه باعث تغذیه پوست شما نیز خواهد شد .

کرم ضد آفتاب آردن با SPF 50 رطوبت رسان پوست است و برای پوست های خشک کرم ضد افتاب هیدرودرم 60 درصد نیز مناسب است. کرم ضد آفتاب آردن با محافظت قوی در برابر اشعه UVB و UVA برندی معروف در میان طرفداران این کرم ضد آفتاب ایرانی است . تنوع کرم ضد آفتاب آردن بالا است و انواع پوست خشک و چرب مخصوص بانوان و آقایان و همه ی گروه های سنی را شامل می شود .