آزمون آیین نامه رانندگی(قبولی ۱۰۰٪)

ازمون ایین نامه رانندگی شامل 30سوال می باشد که سرجلسه امتحان ایین نامه به شکل تضادفی به هنرجویان خواهند داد .

برای قبولی در ایین نامه تئوری ایین نامه باید از این 30 سوال به 26 سوال جواب درست بدهید . خوب الان شاید بپرسید برای قبولی در ازمون ایین نامه رانندگی چی بخونم

برای قبولی پیشنهاد ما آزمون آیین نامه می باشد ولی قبل از ازمون دادن شما باید یک آموزشگاه مناسب پیدا کنید

چگونه مدرسه رانندگی مناسب را پیدا کنیم

 

هنگامی که تصمیم می گیریم زمان دریافت گواهینامه رانندگی فرا رسیده است، یکی از مهمترین تصمیمات این است که چه کسی به من آموزش می دهد؟ یادگیری رانندگی یک مراسم گذرا در زندگی است که بسیار شبیه رفتن به مدرسه یا انتخاب خانه است. این تصمیم تاثیری مادام العمر روی شما خواهد داشت. داشتن مهارت رانندگی بر محل کار، ساعات کار و کاهش وابستگی به وسایل نقلیه عمومی تأثیر می گذارد. در واقع، فرصت هایی را برای دسترسی به مشاغلی که ممکن است به گواهینامه رانندگی نیاز داشته باشند باز می کند. همچنین بر محل زندگی شما تأثیر می‌گذارد، زیرا زمانی که می‌توانید رانندگی کنید، می‌توانید خانه‌ای را در یک مکان دورتر انتخاب کنید.
موقعیت مکانی و نزدیکی به منزل شما و نزدیکی به مرکز آزمون رانندگی

در بیشتر موارد، مربی رانندگی شما را به سمت شما می‌برد، شما را برای درس می‌برد و سپس شما را پیاده می‌کند. نزدیکی استاد به دانش آموز بر هزینه درس شما تأثیر می گذارد. در مورد مربیانی که محلی برای شما هستند پرس و جو کنید. از نزدیک‌ترین مرکز آزمایش مطلع شوید. ممکن است بخواهید یک مربی پیدا کنید که بین شما و مرکز تست قرار دارد. اگر در یک منطقه روستایی زندگی می کنید، این امر به ویژه مهم است زیرا برای وقت خود به مربی خود پول می دهید.

آیا مربی رانندگی برای شما مناسب است؟

اول از همه، نیازهای شخصی خود را در نظر بگیرید. آیا دلیل مذهبی یا اجتماعی برای مربی با جنسیت خاصی دارید؟ از آنجایی که شما مشتری هستید، حق درخواست دارید.

برخی از مربیان وجود دارند که در رانندگان یادگیرنده با نیازهای ویژه تخصص دارند. اگر اختلال ارتباطی یا ناتوانی دارید، با سازمان پشتیبانی محلی خود تماس بگیرید. رانندگان یادگیرنده در طیف اوتیسم نیازهایی دارند که با جمعیت عمومی متفاوت است. اگر ناشنوا هستید، ممکن است بخواهید یک مربی پیدا کنید که بتواند امضا کند. گروه‌های پشتیبانی محلی مربیانی را می‌شناسند که نیازهای خاص آنها را برآورده می‌کنند.

ارجاعات را بخواهید همه ما کسی را می شناسیم که رانندگی می کند. از اطرافیان خود بپرسید، به خصوص کسانی که اخیراً امتحان خود را پس داده اند. ارجاعات دهان به دهان بهترین ارجاعاتی است که یک مربی می تواند دریافت کند، اما از پرسیدن چند نفر خجالتی نباشید. وقتی بازخورد خوبی در مورد یک راننده از چندین منبع دریافت می کنید، آرامش بیشتری خواهید داشت.

چند سوال از مربی بپرسید

از مربی چند سوال بپرسید تا ارزیابی کنید که آیا آنها برای شما مناسب هستند یا خیر. در مورد روش تدریس آنها بپرسید. مربیان شخصیت های متفاوتی دارند و بنابراین روش های تدریس آنها متفاوت خواهد بود. اگر چندین بار به یک مربی ارجاع داده اید، این باید سوالی باشد که یا معامله شکن است یا معامله را قطعی می کند. همچنین به یاد داشته باشید که ارجاع دهندگان شخصیت ها و سبک های یادگیری متفاوتی با شما دارند.

میزان قبولی مدرسان مهم است. البته به یاد داشته باشید که تقریباً نیمی از فراگیران فقط بار اول را پشت سر می گذارند. میانگین های محلی باید در پاسخ مربی منعکس شود. همچنین در مورد روش های تدریس آنها به شما می گوید.

مدرکی دال بر اعتبار آنها بخواهید. همه مربیان رانندگی انگلستان قبل از اینکه بتوانند تدریس کنند باید یک ADI (مدرس رانندگی تایید شده) یا PDI (مدرس رانندگی آینده) داشته باشند و این اعتبار توسط DVSA صادر می شود. یک مربی رانندگی بدون یکی از این اعتبارنامه ها نمی تواند هزینه خدمات خود را دریافت کند. چک کردن ضرری ندارد

آیا مدرس در رابطه با آزمون های تئوری و رزرو آنلاین آزمون تئوری یا عملی شما پشتیبانی ارائه می دهد؟ مربیان خوب در رویکرد خود جامع نگر هستند و می توانند منابعی را ارائه دهند که شما را در کل فرآیند راهنمایی کند. در واقع، یک مربی خوب حتی در مورد خدماتی که به شما کمک می کند تا به قرارهای قبلی برای آزمون تئوری یا عملی خود دسترسی داشته باشید، می داند.

قیمت مناسب آموزشگاه های رانندگی

اگر آموزشگاه رانندگی رانندگی ساختار قیمت گذاری دارد که بسیار پایین تر از سایر مواردی است که شما بررسی کرده اید، پس باید دلیلی وجود داشته باشد. برخی از مربیان ممکن است پس از نقل مکان به خانه یا تغییر شغل، در یک منطقه جدید شروع کنند. این همچنین می تواند یک پرچم قرمز باشد. به خصوص اگر مدرس برای مدتی در منطقه شما مستقر شده باشد. اکثر مربیان پس از مدتی کار در یک منطقه، بخش عمده ای از کسب و کار خود را بر سرقفلی می گذارند. ارائه هزینه های استثنایی پایین توسط یک آموزشگاه رانندگی تاسیس شده می تواند نشانه ای از مشکلات مالی ناشی از عدم حسن نیت باشد. اگر شک دارید، مستقیماً از آنها بپرسید.

قیمت ها از یک مربی رانندگی به مربی دیگر متفاوت است. با این حال، این باید در یک مقیاس قرار گیرد. قیمت های بسیار بالا یا بسیار پایین باید نشانه ای برای اعمال احتیاط باشد. برخی از مدارس یک بسته پیشنهادی ارائه می دهند. اینها می توانند بسیار خوب باشند، زیرا درآمد را برای مربی تضمین می کنند، اما برای دانش آموز نیز تخفیف دارند. تقاضا نیز بر هزینه تأثیر دارد. اگر تعداد مربیان در منطقه کمتر از میزان تقاضا باشد، قیمت ها کمی بالاتر از حد متوسط ​​خواهد بود. به همین ترتیب، در مناطقی که تقاضا کم است، قیمت ها پایین تر خواهد بود

https://t.me/s/drivingir