آتش سوزی های “تابستان سیاه” استرالیا باعث از بین رفتن یا آسیب رساندن بیش از 60،000 کوالا شد: WWF

محتوای مقاله

سیدنی – بیش از 60،000 کوالا در آتش سوزی استرالیا در تابستان گذشته کشته ، زخمی یا آواره شدند ، صندوق جهانی جهانی طبیعت (WWF) تخمین زده است ، رقمی که برای گونه ای که قبلاً دچار مشکل شده است ، بسیار نگران کننده است.

آتش سوزی های تابستان گذشته ، که نخست وزیر اسکات موریسون آن را “تابستان سیاه” استرالیا لقب داده است ، همچنین باعث کشته شدن 33 نفر و تخریب بیش از 24 میلیون هکتار (59 میلیون هکتار) در کشور شد.

در مطالعه WWF تقریباً 3 میلیارد حیوان بومی در مسیر آتش سوزی قرار داشته اند.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=DV5XHryLTyk

حتی قبل از آتش سوزی ، زیستگاه های کوالا به دلیل پاکسازی زمین برای کشاورزی ، توسعه شهری ، معدن و جنگلداری در حال کاهش سریع بودند.

گزارش سال 2016 توسط هیئتی از متخصصان کوالا ، جمعیت کوآلا را در استرالیا 329،000 نفر اعلام کرده است اما از آن زمان سالانه آتش سوزی هایی صورت گرفته و تعداد آنها را بیشتر کاهش می دهد.

وی گفت: “این (60،000 رقم) برای گونه ای که از هم اکنون در شرق استرالیا به سمت نابودی در حال حرکت است ، رقم ویرانگری است. ما نمی توانیم کوالا را از دست بدهیم. “رئیس اجرایی WWF- استرالیا ، درموت اوگورمن در این گزارش گفت.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>