‘یک نفر دیگر’: انگلیس درخواست تحقیق در مورد قتل وکیل در سال 1989 را رد می کند

محتوای مقاله ادامه داشت

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=764BUVsnstI

با بررسی یک قاضی در سال 2004 نتیجه گیری شد که یک تحقیق عمومی لازم است و وزیر ایرلند شمالی انگلیس در آن زمان گفت که تحقیق انجام خواهد شد. اما در سال 2011 دولت انگلیس تصمیم گرفت فقط بررسی مستقل را انجام دهد.

دیوان عالی کشور در سال 2019 حکم داد که همسر فینوکان انتظار مشکوک از یک تحقیق عمومی را دارد ، اما دولت بدجنسی عمل نکرده است.

در بیانیه ای ، خانواده فینوکان گفتند که تصمیم لوئیس “توهین دیگری بود که به زخمی عمیق و پایدار افزوده شد.” نخست وزیر ایرلند ، میشل مارتین اظهار امیدواری کرد اما خاطرنشان کرد که تحقیق آینده به طور کامل منتفی نیست.

نیروهای امنیتی تحت سلطه پروتستان تحت ادعای کاتولیک ها مبنی بر تبانی با شبه نظامیان طرفدار انگلیس در طی سه دهه درگیری فرقه ای قرار گرفتند. مجموعه ای از گزارش های جداگانه برخی از این اتهامات را تأیید کرده است.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=KlBrYCF_tlg

یک توافق صلح 1998 به خونریزی در منطقه تحت کنترل انگلیس بین ملی گرایان عمدتا کاتولیک ایرلندی که خواستار اتحاد با ایرلند و اتحادیه های پروتستان بودند که می خواهند بخشی از پادشاهی انگلستان بمانند ، پایان داد.

در سال 2012 ، دیوید کامرون ، نخست وزیر وقت انگلیس گفت که بررسی مستقل سطوح “تکان دهنده” ای از تبانی دولت در قتل را نشان داده است ، و لوئیس روز دوشنبه عذرخواهی کامرون را تکرار کرد.