نتایج انتخابات آمریکا چه زمانی اعلام می شود؟ آنچه باید اتفاق بیفتد قبل از اینکه بدانیم رئیس جمهور بعدی چه کسی است

مسابقه ریاست جمهوری ایالات متحده بین دونالد ترامپ و جو بایدن همچنان یک چاقو است و هر دو نفر همچنان در شانس کسب آرا College کافی کالج انتخابات از ایالت های اعلام نشده برای تأمین ریاست جمهوری هستند.

انتظار می رود نتایج اصلی در ساعات آینده در جورجیا ، پنسیلوانیا و کارولینای شمالی اعلام شود ، در حالی که اعلام سایر ایالت های چرخشی به احتمال زیاد چندین روز طول می کشد.

بخش عمده ای از این تاخیر را می توان به بیماری همه گیر Covid-19 نسبت داد ، که منجر به کشته شدن بیش از 230،000 نفر در ایالات متحده شده است.

میلیون ها نفر در میان بحران از طریق پست رأی دادند و منجر به تأخیر در تعداد آرا ، نحوه شمارش آرا و زمان تحویل آنها شد.

در اینجا آنچه باید درباره زمان اعلام نتایج بدانید آورده شده است.

امروز چگونه انتخابات برگزار می شود؟

یک معترض در هنگام اعتراض به نژادپرستی و مسائل مربوط به انتخابات ریاست جمهوری پس از مینیاپولیس ، مینه سوتا در 4 نوامبر 2020 ، علامت Count Every Vote را در دست دارد (عکس: کرم یوجل / خبرگزاری فرانسه از طریق گتی)

جو بایدن ، نامزد حزب دموکرات ، در حال حاضر یکی از ایالت های میدان نبرد است که از تأمین آرا college کافی کالج های انتخاباتی برای دستیابی به آنچه “پیروزی برای مردم آمریکا” نامیده می شود ، دور است.

ما هنوز منتظر نتیجه در نوادا ، جورجیا ، پنسیلوانیا و کارولینای شمالی هستیم.

گرجستان

به نظر می رسد جورجیا ایالت بعدی است که نتایج قابل توجهی را اعلام می کند ، احتمالاً طی چند ساعت آینده.

با شمارش آرا more دیگر ، آرا Trump اولیه آقای ترامپ کاهش یافته و به حدود 23000 رأی کاهش یافته است ، در حالی که 5 درصد آرا هنوز محاسبه نشده اند.

پنسیلوانیا

با محاسبه آرا’s بیشتر ، برتری قابل توجه آقای ترامپ در پنسیلوانیا کاهش یافته است.

با شمارش 90 درصد آرا ، تا صبح امروز آقای ترامپ با 164،414 رأی جلو افتاد ، یعنی کمتر از نصف اختلاف شب گذشته.

شمارش آرا ادامه دارد – بنابراین هیچ چیز مشخص نیست – اما اگر شکاف همچنان ادامه یابد ، بایدن همچنان می تواند ایالت را تصاحب کند.

نوادا

آقای بایدن در نوادا – که به عنوان ایالتی که می تواند در این مسابقه تصمیم بگیرد – پیش قدم است – با شمارش آرا in حضوری.

شمارش آرا post پستی همچنان ادامه دارد و مرجع انتخابات ایالت هیچ گونه به روزرسانی را تا ساعت 5 عصر روز پنجشنبه ارائه نمی دهد.

تاکنون 1،192،915 رأی شمارش شده است.

کارولینای شمالی

در کارولینای شمالی ، حدود 95 درصد آرا شمارش شده است و آقای ترامپ حدود 75،000 آرا را دارد.

آریزونا

ارزش توجه به آریزونا را دارد. این در روز چهارشنبه برای آقای بایدن اعلام شده بود ، اما با شمارش آرا remaining باقیمانده ، به نظر می رسد که برتری وی در حال کاهش است.

این باعث گمانه زنی ها شده است که هنوز هم احتمال دارد آقای ترامپ بتواند دوباره آن را بدست آورد.

آقای بایدن با داشتن آریزونا فقط به یكی از جورجیا ، كارولینای شمالی ، نوادا یا ایالت محل زندگی خود پنسیلوانیا برای برنده شدن كرسی ریاست جمهوری احتیاج دارد.

چه اتفاقی باید بعد بیفتد؟

معترضین در روز راهپیمایی به سمت “شمارش هر رای ، محافظت از هر شخص” در روز پس از انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در سیاتل ، واشنگتن در 4 نوامبر 2020 ، تابلوهایی دارند

در شرایط موجود ، مگر اینکه آریزونا به جمهوری خواهان برگردد ، آرای انتخاباتی فعلی 264 رای به آقای بایدن و 214 رای به آقای ترامپ است.

آقای بایدن برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری به شش رای دیگر احتیاج دارد.

ایالت های جداگانه تا حد زیادی قوانین خاص خود را برای زمان شمارش شمارش تعیین می کنند ، قانون فدرال ایجاب می کند که همه آرا تا اواسط دسامبر جدول بندی شود.

اما رأی دهندگان با توجه به روند ایالت برای شمارش و تعداد آرا که قبلاً جدول بندی شده اند ، با یک بازی انتظار با طول های مختلف روبرو می شوند.

“/>

ادامه مطلب

چه کسی اکنون در انتخابات 2020 آمریکا پیروز می شود؟ آخرین نتایج زنده در رای گیری جو بایدن و دونالد ترامپ

در همین حال ، آقای ترامپ ، که مدتهاست تهدید می کند که نتیجه سال 2020 را به چالش می کشد ، گفت “در انتخابات” تقلب گسترده ای انجام شده است و به قول خود عمل کرده است تا آن را به دادگاه بکشاند.

وی اقدامات حقوقی را در ایالات نبرد جورجیا ، پنسیلوانیا و میشیگان آغاز کرده است ، اما تیم آقای بایدن قول داده اند که تلاش های او را به چالش بکشند.