مهمترین ایالت های انتخابات ایالات متحده هنوز منتظر نتایج نهایی هستند

نبرد بین پرزیدنت ترامپ و بایدن معاون سابق رئیس جمهور اکنون با مشکل روبرو شده است ، و مجموع کنگره نزدیک تر از آن است که بسیاری از آن می ترسیدند.

در این سال میزان مشارکت مردم در رکورد ، بیشترین میزان از سال 1900 و همچنین تعداد زیادی آرا votes پستی به دلیل بحران ویروس کرونا دیده شده است.

در حالی که بسیاری از ایالت ها نتایج خود را اعلام کرده اند ، شمارش برخی دیگر بیشتر طول می کشد و همه چیز برای بازی وجود دارد.

در واقع ، در فیلادلفیا ، بزرگترین شهر در ایالت پر پناه پنسیلوانیا ، رأی گیری های پستی گزارش نشده است اما همچنان شمارش می شود.

در اینجا هر آنچه لازم است بدانید آورده شده است.

در فیلادلفیا چه اتفاقی افتاده است؟

فیلادلفیا تصمیم گرفته است گزارش رأی گیری های پستی را برای شب متوقف کند ، در عوض صبح روز پنجشنبه مجدداً شروع به کار می کند ، اما همچنان شمارش را ادامه می دهد – اگر علاقه مند هستید ، یک جریان مستقیم از آن را مشاهده می کنید.

هالی اوترباین از پولیتیکو گزارش داد ، فقط حدود 76000 برگ آرا the پستی شهر از حدود 350،000 رای دریافت شده ، تاکنون محاسبه شده است.

آخرین به روزرسانی های اساسی در مورد نتایج انتخابات 2020 ایالات متحده

فیلادلفیا به احتمال زیاد یکی از مناطق دموکراتیک پنسیلوانیا است که نتایج خود را در چگونگی تغییر وضعیت ایالت مهم می کند.

اگر پنسیلوانیا از الگویی که در هنگام شمارش آرا پدید آمده است پیروی کند ، رای دهندگان جمهوری خواه به احتمال زیاد به صورت حضوری رأی داده اند و بنابراین از قبل شمارش می شد.

رأی دهندگان پستی به احتمال زیاد دموکرات هستند ، که بیشتر آنها هنوز شمرده نشده اند ، این بدان معنی است که مجموع گزارش های اولیه می تواند به جمهوریخواهان متمایل شود.

آقای ترامپ در ساعت 6.30 صبح به وقت انگلیس با فقط 64 درصد آرا overall شمارش شده 56 درصد به 42 درصد رسید.

متخصصان روانشناسی در رسانه ها در تأمین پیروزی به هر دو صورت ، کند عمل می کنند و منتظر شمارش بیشتر در این شرایط استثنایی هستند.

چرا آنها شب را متوقف کرده اند؟

به نظر می رسد که آنها فقط وقت خود را تمام کرده اند. علی رغم مبارزات آقای ترامپ علیه آنها ، امسال رکورد تعداد آراots نامه های پستی وجود داشته است.

موضوعات به دلیل همه گیری ویروس کرونا در سال جاری پیچیده شده است ، به طوری که رای گیری زودهنگام در کارهای روند شمارش سریع سریع کلید ایجاد می کند.

بیشتر ایالت های آمریکا از برخی نسخه های دستگاه رأی گیری استفاده می کنند ، اعم از اسکن آراots کاغذی یا جمع آوری دیجیتال تنظیمات ترجیحی ، که روند شمارش را سریع انجام می دهد.

با این حال ، این بار ، آرای پستی یک عامل اصلی است – نیاز به باز شدن پاکت فیزیکی است که به زمان نیاز دارد – و سایر ایالت ها قوانین مشخصی در مورد زمان باز کردن آرا votes اولیه دارند.

در پنسیلوانیا ، رای گیری های پستی موضوع برخی اختلافات پیش از انتخابات بود ، و نتیجه این شد که به برخی از شهرستان ها گفته شد که تا ساعت 7 صبح روز انتخابات نمی توانند شمارش آنها را شروع کنند.

برخی از شهرستانها این کار را در اسرع وقت انجام دادند ، اما برخی دیگر گفتند که ابتدا همه رای های حضوری خود را محاسبه می کنند.

علاوه بر این ، ایالت گفته است آرا post پستی را تا سه روز پس از روز انتخابات قبول می کند ، به شرطی که به موقع علامت گذاری شود ، و امکان ایجاد مشکلات احتمالی با خود سرویس پستی را فراهم می کند.

دیوان عالی کشور از به چالش کشیدن این مهلت خودداری کرد – اما البته ، تعداد آرا added اضافه شده به کل به احتمال زیاد با گذشت زمان کاهش می یابد و بعید به نظر می رسد که یک دسته آرا-منتقل کننده حرکت تا روز جمعه نیز برسد.

جو بایدن و همسرش جیل خطاب به طرفداران خود در ویلمینگتون ، دلاور (عکس: AP)

این یعنی چی؟

از آنجا که در این زمان ممکن است آرا به جمهوری خواهان انحراف داشته باشد ، به راحتی نمی توان به اعداد اولیه اعتماد کرد.

علی رغم این رئیس جمهور ترامپ تصمیم گرفت پیروزی را اعلام کند ، و بذر تردید در مورد اینکه چرا شمارش آرا در ایالت های دیگر در مقایسه با سایر کشورها طولانی تر است ، کاشت.

آقای ترامپ در ساعات اولیه صبح چهارشنبه در کاخ سفید صحبت کرد و ادعا کرد: “ما در این انتخابات پیروز شدیم.

وی افزود: “ما می خواهیم از این قانون به شیوه مناسب استفاده شود. بنابراین ما به دادگاه عالی ایالات متحده خواهیم رفت. ما می خواهیم همه رای گیری متوقف شود. “

اردوگاه آقای بایدن اظهارات وی را “خشمگینانه توصیف کرد زیرا این یک تلاش برهنه برای سلب حقوق دموکراتیک شهروندان آمریکایی است”.

برای آقای بایدن پیروزی در این ایالت و پیروزی در انتخابات بدون آن هنوز امکان پذیر است. پنسیلوانیا یک کشور نوسان است ، که در سال 2016 به ترامپ رفته است و با تعداد زیادی از آرا elect انتخاباتی می تواند در تصمیم گیری برای رئیس جمهور بعدی حیاتی باشد. فقط ممکن است چند روز ندانیم که برنده کیست.

این پست برای بازتاب شمارش آرا به روز شده است