مقامات به خانه دکتر و کلینیک خصوصی وی در بوینس آیرس حمله کردند

دادستان ها در آرژانتین که در حال تحقیق درباره مرگ دیگو مارادونا بودند ، پس از حمله مقامات به خانه پزشک و کلینیک خصوصی وی ادامه یافت.

سی مأمور اجرای قانون روز یکشنبه در خانه دکتر لئوپولدو لوکه در پایتخت ، بوینس آیرس جستجو کردند. مقامات گفتند که در هنگام جستجو رایانه ها و تلفن های همراه بازیابی شدند.

در همین حال ، 20 افسر وارد کلینیک وی شدند و اسناد پزشکی مربوط به قهرمان جام جهانی 1986 را که هفته گذشته بر اثر سکته قلبی در سن 60 سالگی درگذشت ، توقیف کردند.

مارادونا در پی جراحی لخته خون مغز در 3 نوامبر در خانه بهبود یافته بود. قرار بود وی به دلیل وابستگی به الکل تحت درمان قرار گیرد.

تحقیقات مارادونا

دیگو آرماندو مارادونا پس از کسب اولین عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان ایتالیا در سال 1987 ، تیم دیوید آرماندو مارادونا را تشویق می کند (عکس: Massimo Sambucetti / AP)

اما مقامات دستور دادند تا تحقیقات صورت گیرد تا روزهای آخر مارادونا بعد از ابراز نگرانی مبنی بر اینکه شرایط بهبودی وی شرایط ترخیص وی را نداشته است ، اطلاعاتی کسب کنند. این موارد شامل پزشکان در حال تماس و آمبولانس مجهز به دستگاه دفیبریلاتور در حالت آماده به کار است.

دفتر دادستانی در سان ایسیدرو گفت که هیچ اتهامی علیه دکتر لوکه – یا شخص دیگری مطرح نشده است – اما تحقیقات ادامه خواهد داشت.

این گزارش گفت: “تحقیق و اثبات شواهد با گرفتن اظهارات از جمله اقوام مستقیم متوفی ادامه یافت.

“با توجه به شواهدی که جمع آوری شد ، درخواست بازرسی در خانه و مطب دکتر لئوپولدو لوکه ضروری تلقی شد. ما شروع به تجزیه و تحلیل مطالبی کردیم که گرفته شده است. “

“/>

ادامه مطلب

دیگو مارادونا: از دست خدا گرفته تا تیراندازی به روزنامه نگاران ، اوج و فرود یک زندگی خارق العاده

“هیچ خطای پزشکی وجود ندارد”

دکتر لوکه در پی این حمله با رسانه های محلی صحبت کرد و با خونسردی به خبرنگاران گفت که وی مسئولیت مرگ مارادونا را ندارد ، و افزود: “هیچ خطای پزشکی رخ نداد.”

او مبارزات مارادونا با سو with مصرف مواد را تأیید کرد و گفت که “بهترین تلاش خود را برای کمک به او انجام داد.”

دکتر لوکه ادامه داد: “شما می خواهید بدانید که من مسئول چه چیزی هستم؟ به خاطر اینکه او را دوست داشتم ، از او مراقبت می کردم ، برای اینکه عمر خود را طولانی کردم ، و آن را تا آخر بهبود بخشیدم. “

اما هنگامی که تحت فشار قرار گرفتند تا پاسخ دهند که چرا مقامات از او تحقیق می کنند ، دکتر لوکه پس از جراحی اخیر خود از مارادونا فاصله گرفت.

وی گفت: “اگر از من بپرسی ، من جراح مغز و اعصاب هستم و کارم تمام شد. من با او کار تمام کردم. “

مارادونا روز جمعه در مراسمی خصوصی در بوینس آیرس آرام گرفت.