تاریخچه: فولر اولین زنی است که برای تیم Power Five بازی می کند

محتوای مقاله

سارا فولر از وندربیلت روز شنبه وقتی اولین زنی شد که در یک بازی برای یک تیم Power Five بازی می کرد ، تاریخ فوتبال کالج را ثبت کرد.

او فرصت خود را هنگامی بدست آورد که نیمه دوم را باز کند و وندربیلت با نتیجه 21-0 عقب باشد. این ضربه squib 30 یارد را طی کرد و توسط یک بازیکن میسوری در خط 35 حیاط ببرها پوشانده شد.

فولر 6 فوت و 2 دروازه بان تیم فوتبال بانوان Vanderbilt است که آخر هفته گذشته عنوان قهرمانی SEC را به دست آورد.

وی به عنوان تنها زنانی که در یک بازی فوتبال کالج Division I بازی می کردند ، به کیکر Hnida (نیومکزیکو ، 2003) و آوریل گاس (ایالت کنت ، 2015) پیوست.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=_8y2tPYdggU

فولر شماره 22 را برای Commodores (0-7 ، 0-7 SEC) به دست داشت و عبارت “مثل یک دختر بازی کن” از پشت کلاه ایمنی او جدا شد. هنگامی که متضررهای کمودورز به دلیل پروتکل های COVID-19 از دسترس خارج شدند ، وی برای تیم فوتبال تحت فشار قرار گرفت. او اوایل این هفته برای تیم امتحان کرد و تنها بازیکن اصلی بود که با این تیم به کلمبیا ، مو.

در اوایل هفته ، مربی درک میسون گفت: “او یک پای قوی دارد.” “ما می فهمیم که شنبه چگونه است.”

فولر از این فرصت شگفت زده شد.

فولر روز جمعه گفت: “من فکر می کنم این شگفت انگیز و باورنکردنی است.” “اما من همچنین سعی می کنم این موضوع را جدا کنم زیرا می دانم این شغلی است که باید انجام دهم و می خواهم به تیم کمک کنم و می خواهم بهترین کاری را که می توانم انجام دهم. کنار گذاشتن آن جنبه تاریخی فقط به من کمک می کند تا روی کارهایی که باید انجام دهم تمرکز کنم. به هر حال نمی خواهم آنها را ناامید کنم. این افتخاری است که آنها از من خواستند بتوانم این کار را انجام دهم و به آنها کمک کنم. “